Vesmírný botox: „Nesmrtelné“ hvězdy v centru Galaxie se nejspíš udržují mladé díky konzumaci temné hmoty

08. 07. 2024 11:04

Konzumujou temnou hmotu xD. ty vole větší blbost sem neslyšel.. TH stejně jako TE je jen matematickej konstrukt kterej funguje jen za velmi specifických podmínek.. Jako system dotovani energií/hmotou hvězdy težko.. Naše slunce a nejbližší hvězdy by nebyly výjimkou a co vidime na hvězdě kterou reálně můžeme pozorovat a aplikovat na ni celou škálu reálnějších výpočtu?? Že se tak neděje..Ty x miliard vzdálený "nesmrtelný" hvězdy (pokud je jejich stáří pozorovane námi správně, nemluvě o spoždeni světla co k nam cestuje + nezapočítány rozpínání vesmiru + fazovy posun svetla vlivem průchodu prostředím) největší pravděpodobností byli jen soucasti dvojhvězdí a trojhvězdí a postupně spapaly svoje souputniky. Ale chapu že napsat/převzít článek kterymu nehoví a ohromí 99% na reklamě určo vydělá... Měly by jste si nechat delat mirroring na takovýhle témama.

08. 07. 2024 10:08

O malé pivo, že nenajdou žádné důkazy, že to má na svědomí "temná hmota". Temná energie a temná hmota, dvě velké imaginární berle na kterých se belhá standardní model. Ale je to dobře, skutečná podstata fungování vesmíru stále čeká na odhalení.

08. 07. 2024 09:41

Částice temné hmoty? Aha...

08. 07. 2024 09:30

Vlk sežral babičku a v posteli čekal, až přijde Karkulka.