Už ID3 je tragický vergl na kterém je vidět že se na něm kvůli ceně a váze šetřilo snad úplně všude... Nechci vidět jak bude vypadat ještě očesanější ID2.
aha, takže jakože "levný" elektromobil má začínat na 600k ? 😀Za tenhle holobyt budou dvě slušný zánovní auta se spalovákem Euro6 kterej vydrží v ještě min 10 let jezdit.
Zánovní ano.Ale podívej se na ceny nového Pola v Německu, pokud nechceš 5ti kvalt - 26 000.
Až na to, že to bude cena za základní model, u kterého budou rádi za to, že má 4 kola a aspoň přední sedadla.
Tak to je vždycky... už i nová Fabia v základní výbavě stojí 400k.
Nevim, zda slavit, ze se elektromobily stavaji cenove konkurenceschopnymi nebo spise plakat, ze 600 tisic za male auto do mesta nam pripada relativne normalni (ID2 je +- Polo). Na druhou stranu nejen tady v CR vytrvale volime socialisty a v socialismu nema individualni (nejen) doprava sve misto, takze se da rict, ze mame co jsme chteli a dobre nam tak.
To je cena v roce 2025, časem ještě poklesne.Když zmiňuješ Polo.Ty ceny jsou katastrofální i u Pola, od 26 000 s motorem 81 kW
Názor byl 1× upraven, naposled 17. 3. 2023 20:05
Co se tyce ceny, tak tezko odhadovat, co bude. Pravdepodobne se zda, ze prijdou dalsi opatreni, ktera dale znedostupni automobily a je mozne, ze se v dohledne dobe dockame toho, ze zakladni elektromobily s nizkym dojezdem budou levnejsi nez jejich automobilove ekvivalenty. Omlouvam se, jak jsem ted zaviral zalozku s ID3, tak jsem si vsiml, ze jsem se prehledl, zakladni varianta s malou baterii a pomalym dobijenim je za necelych 32 tisic eur a tedy dokonce o neco levnejsi nez projektovana cena.Dalse nechavam puvodni sdeleni, ale je vicemne irelevantni.Na druhou stranu, kdyz se podivame treba na 35tisicove VW ID3, jehoz aktualni cena je od 42 620 eur, tak bych velkym optimistou nebyl. Je klidne mozne, ze toto v prodeji dopadne podobne a z predbezne avizovane 25tisicove cenovky v praxi nic nezbude.
Názor byl 1× upraven, naposled 17. 3. 2023 20:27
Polo do města má nějakých 60 Kw. Tohle má výkonem blíže k Polu GTI, který už teď stojí víc než těch 600k.
Je zde velká kritika ceny, ale ta půjde časem ještě níže jako u výpočetní techniky.A Polo se nyní prodává v Německu s motorem 81kW od 26 000.
Názor byl 2× upraven, naposled 17. 3. 2023 20:06
Takže prakticky za stejné ceny jako spalováky ve stejné třídě. Těžká rána pro kritiky elektromobilů.
Až na to že cena spalováků stále roste a to především díky přísnějším a přísnějším směrnicím.
Částečně, v téhle třídě tolik ne. Hlavně to ale neberu jako validní argument, směrnice mají své důvody.
Mají, zdražují spalováky, i když je během běžného provozu nesplňují, snižují jejich spolehlivost a umožňují konkurenceschopnost elektroaut.
Hmm, ale hlavně nám všem neničí zdraví.
Ukažte mi ekologický lithiový důl, ekologickou rafinaci, ekologickou továrnu na výrobu fotovoltaických panelů. Není, jenom ničíme zdraví někde jinde někomu jinému.
To je ta slepota ekologu… deti v dole v africe tezici nejaky vzacny kov nejsou prilis popularni, zato prilepit se uprostred silnice to dela titulky v novinach…
Ani ty děti v Kongu nechodí do dolů od narození. Ale tady hezky novorozeně pěkně do smogíčku, ať si čichá a řádně vykurví zdraví na celý život. Alergie, plicní onemocnění, rakovina... léčbu přece platí stát takže jinak jsou to vlastně ztracené peníze!
Pokud chcete být ekologický, tak žijte jako srnky, žerte trávu a serte na louce a v lese, choďte bos a nahý. Zapomeňte na auta, obchody, telefony, ...
svet nie je ciernobiely
Ano, někomu jinému. Lidem, kterým tak zákeřně nenařizují ty zlé ekologické regulace.
Jinak vůbec se nebavíme o těžbě. Jen samotná těžba ropy má taky obrovské ekologické dopady, její zpracování a doprava taky sežere spousty energie... myslím, že spousta lidí by byla překvapená kolik.Já se teď ale bavím čistě o zplodinách, které fakt dýchat nechcete.
Nikdo netvrdí, že je těžba ropy ekologická. Zastánci elektroskratů se však tváři, že při jejich výrobě je vše růžové a jediné splodiny jsou prdíky jednorožce.
A to se vyplati, prtava konzerva za 600tis.
Jo, šířka jen 1812 mm, kufr 490 litrů....to je tak prťavé, že se to skoro i vleze na silnici 😀Móda velkých aut se taky snad chýlí ke konci.
Názor byl 1× upraven, naposled 17. 3. 2023 20:13
Leda tak v EU. Ale i to je casem prejde. Az dojdou soudruhum prachy na dotace…
Blábol. Je naopak zcela zjevné, že na ústupu jsou malá auta, protože se prostě nevyplatí vyrábět. A na silnicích je čím dál víc velkých těžkých oblud.
Nechýlí. Legislativa i cenotvorba je nastavená na výrobu velkých těžkých žravých krabic. Naopak malý levný auta s malou spotřebou se se současnou legislativou naprosto nevyplatí vyrábět. Nevím proč SUV mají podle váhy nižší limity na emise. Celej ten systém je sviňárna.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.