Volkswagen představil powerbanku pro elektromobily

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 34

Názory k článku

03. 01. 2019 09:02

A přitom by stačil pořádnej spalovací motor jako generátor. Baterky jsou zlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 01. 2019 08:28

Vzhledem k oznámenému propuštění na straně VW to optimisticky úplně nevidí. Stejně oznamování očekávání poklesu zisků také není předzvěstí optimizmus . Tedy pokud optimizmus se nezcvrknou jen na přežít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 01. 2019 00:52

Až budu stát s elektromobilem při mínus osmi na D1 u Jihlavy 8 hodin, přijede powerbanka, nabije mi vůz a mohu pokračovat. Není to skvělé pomyšlení? Ještě, že má to autíčko na baterky bezva eko naftový bufík.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
01. 01. 2019 18:04

Koukam, ze zvracenost elektrodiotu dosahla dalsi level. Kde to skonci? Tohle prece nemuze nikdo myslet vazne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 01. 2019 17:06

amortizace 1 nabiti min. 1000 kc + elektrika + marze. takze spis nouzove (servisni) nabiti za nekolik tisic. mozna to zadotuje eu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 01. 2019 13:55

Nebylo by ekologičtější jet tím normálním autem z místa A do místa B než si vzít eletromobil a cestou ho nabíjet z powerbanky, kterou vozí kamion? Takže musíte vyrobit o jedno auto víc o powerbanku víc a ještě najedete minimálně 2x tolik km...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 01. 2019 12:30

Stupidita nemá hranice, proto mají elektroteroristi neomezené možnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 01. 2019 12:11

Žádný strach, powerbanky budou rozvážet auta s dieslovým motorem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 01. 2019 11:38

Nabijeme elektřinou z uhlí, dovedeme nákláďákem na naftu. Německá ekologie v praxi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 01. 2019 10:53

A budou na to používat super-eko lithiové baterie! Nechápu kam těma elektrobmobilama míří...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 01. 2019 10:16

Takže tu elektřinu z uhelné elektrárny pro jistotu ještě jednou navíc zbytečně proženeme jedním ztrátovým cyklem nabít-vybít. Takže celá účinnost řetězce zdroj - spotřebič se ještě sníží.Navíc nechápu ten nesmysl/lež, že po připojení do sítě si to bude odebírat jen tu správnou-větrnou energii. Prostě ovina za ovinou, ale lidi bez technického vzdělání (tedy většina) jim na to skočí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 01. 2019 09:37

Myslím, že Volkswagen přináší úlitbu náboženství elektromobilů, aby si po průšvihu s naftovými motory opět vysloužil přízeň ekologického božstva...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor