Tzv. čtvrtá úroveň autonomie, tedy vozidlo, kde místo řidiče sedí čumič (alibisticky nazývaný „speciálně vyškolený řidič neustále sledující všechny jízdní funkce a v případě nouze zasahující do řízení“) je to nejhorší, co se dá nabízet. V takovém režimu člověk nedokáže fungovat, a v krizové situaci reaguje pozdě a neúčinně.
Snad bych se i vsadil, ze az bude bude v roce 2021 Hamburk a VW vybaven veskerou technikou pro to, aby tam jejich auticko mohlo jezdit, bude mit Tesla univerzalni lvl 5 AI.
Možná je už tajně testuje ve své (polo)kolonii ... ČR.
Ale co, lidí je jako sraček!
Jako jasně, sem tam je slyšet, že to nějaká tesla naprala do svodidel, ale jezdit s jedenácti lidarama po předem zmapovaným úseku? Way to go, WV...
Ty lidary v takovém množství tam jsou jako ochranný element, aby si to lidi nenatáčeli. 😉
Stejně to nemůže umět čtyřku ani náhodou. To chce čas.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.