VSS Imagine: Nová kosmická loď od Virgin Galactic je neuvěřitelně lesklá

Společnost Virgin Galactic se pochlubila kosmickou lodí nové generace. Ta dostala název VSS Imagine a z hlediska designu navazuje na SpaceShipTwo.

Na VSS Imagine je pravděpodobně nejzajímavější neuvěřitelně lesklý nátěr. Právě ten ji výrazně odlišuje od výše zmíněné SpaceShipTwo i jiných zařízení daného typu.

Loď díky němu zrcadlí okolní prostředí a podle tiskové zprávy „při cestě ze Země na oblohu a do vesmíru neustále mění barvu a vzhled“.

VSS Imagine rovněž představuje prvního zástupce nové třídy SpaceShip III, která by měla Virgin Galactic umožnit mnohem rychleji navyšovat počet letů.

„Zavedení třídy Spaceship III je důležitým mezníkem ve víceletém úsilí společnosti Virgin Galactic, které cílí na uskutečňování 400 letů ročně z každého kosmodromu,“ uvádí se v prohlášení.

Zakladatel dotyčné firmy Richard Branson pak konstatoval, že „VSS Imagine není jen krásná na pohled, ale reprezentuje růst flotily kosmických lodí Virgin Galactic.“

Diskuze (8) Další článek: Dobrovolná aktualizace opravuje spoustu chyb ve Windows 10 a zvyšuje výkon