nameless1
1. 12. 2019 • 22:42

Ne výroba, ale prodej. Protože Seat na to možná tak lepí svoji samolepku.

Pindulin
1. 12. 2019 • 20:32

Klidně bych tou koloběžkou jezdil. Za sucha je to ok, ale co když prší, sněží nebo je jen mokro? Jedno čištění zablácených kalhot stojí kolem 800.... to je trochu drahá sranda.

dolph1888
dolph1888
1. 12. 2019 • 15:36

Proti podnikatelskému záměru nemám nic, jen jsem dosud nikde nečetl, kde má VW (Seat člen skupiny) nějakou velkou továrnu na recyklaci/likvidaci baterií, která je v zisku, zpracovává roboticky ve velkých objemech (tuny týdně), ekologicky a především bezemisně?
> Možná stojí za to připomenout, že na elektřinu připadá jen asi 1/3 energetické spotřeby lidstva, zbytek jede stále z fosilních zdrojů (topení, doprava, průmyslová výroba). Takže třeba by mohl VW, když už ne kancléřka vysvětlit, jak hodlá do roku 2050 pořešit ty zbývající 2/3, protože jinak je tak brzká bezemistní budoucnost chiméra možná dokonce lež. Ohledně OZE se vždy řeší jen a pouze elektrická - menší část a není do ní zahrnuto, že by se plně mělo přejít na topení elektřinou, plně elektrická doprava (vč. velkých lodí a letadel). Pak bych sám nevěděl, kam ještě větrné a solární elektrárny umístit, mají mnohem nižší účinnost než klasické zdroje jako třeba jádro a čím je vyrovnávat.

Určitě si přečtěte

Články odjinud