Ne výroba, ale prodej. Protože Seat na to možná tak lepí svoji samolepku.
Taky sem si rikal, ze ty kolobezky az napadne pripominaj kolobezky Xiaomi :).
Klidně bych tou koloběžkou jezdil. Za sucha je to ok, ale co když prší, sněží nebo je jen mokro? Jedno čištění zablácených kalhot stojí kolem 800.... to je trochu drahá sranda.
Tak to máte doma drahou pracku. Hazite do ni mince nebo je na kartu?
Už jste někdy pral ve své pračce oblekové kalhoty?Ne každý chodí do práce v jeansech a mikině, ve spoustě zaměstnání se slušné oblečení a reprezentativní vzhled vyžadují.
Vy jezdíte na motorce/skutru v dešti, nebo lépe na sněhu, v obleku? :-o
každý nuzák ve fabrice má šatnu, kde se převléká do pracovního a má tam i sprchu. To v Prahe nemáte co?
Proti podnikatelskému záměru nemám nic, jen jsem dosud nikde nečetl, kde má VW (Seat člen skupiny) nějakou velkou továrnu na recyklaci/likvidaci baterií, která je v zisku, zpracovává roboticky ve velkých objemech (tuny týdně), ekologicky a především bezemisně?> Možná stojí za to připomenout, že na elektřinu připadá jen asi 1/3 energetické spotřeby lidstva, zbytek jede stále z fosilních zdrojů (topení, doprava, průmyslová výroba). Takže třeba by mohl VW, když už ne kancléřka vysvětlit, jak hodlá do roku 2050 pořešit ty zbývající 2/3, protože jinak je tak brzká bezemistní budoucnost chiméra možná dokonce lež. Ohledně OZE se vždy řeší jen a pouze elektrická - menší část a není do ní zahrnuto, že by se plně mělo přejít na topení elektřinou, plně elektrická doprava (vč. velkých lodí a letadel). Pak bych sám nevěděl, kam ještě větrné a solární elektrárny umístit, mají mnohem nižší účinnost než klasické zdroje jako třeba jádro a čím je vyrovnávat.
Zatím ještě tolik baterií k recyklaci není, to se bude postupně měnit. V bateriích je hodně kovů, které jsou drahé - Lithium, Kobalt, Nikl, ... Až to bude potřeba, bude i recyklační linka. V takové autobaterii jsou kovy za desítky tisíc, to se nevyhodí.Nástup elektrických aut bude postupný. Pokud by jste chtěl nahradit všechny pohonné hmoty (benzín+nafta), tak stačí jako ekvivalent dostavět 2 bloky v Temelíně a 1 v Dukovanech. Ohledně topení, nikdo plyn nahrazovat nechce. Letadla chtějí omezovat - stud z létání + další daně. Velké lodě zatím nikdo neřeší.
Ty baterie nikde nechteji. Samozrejme ze je to problem uz ted. V ramci ekofasismu se divim ze je to vsem ukradeny.
Ty baterie se recykluji uz spoustu let. Proc si myslis, ze mas na kazdym sidlisti kontejner na elektroodpad?
Tolik baterií k recyklaci není? V Asii jich jsou jich už teď milióny, a bude hůř. Jak jsem říkal.
Kdoví, jak by se změnilo znečišťování z těch 2/3, kdyby někdo vymyslel třeba vysokou pec, která tavila železnou rudu pouze pomocí bezemisních (alternativních) zdrojů? 😉
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.