Výrobce vysavačů nakonec Tesle konkurovat nebude. Dyson končí s projektem elektromobilu

Názory k článku

dpcstb  |  15. 10. 2019 16:13  |  Microsoft Windows 7 Firefox 69.0

heh, chalan zvyknuty na mnoho tisic percentne marze narazit na realne vysoke naklady u ev

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
dolph1888  |  15. 10. 2019 16:18  |  Microsoft Windows 10 Firefox 70.0

Málokterý elektromobil dává ekonomický smysl. Tedy abych byl fér, on dává, jen si kupující musí sáhnout hluboko do kapsy, začít se učit jezdit jinak a méně (zatím) a především je zde vždy strašák maximální životnosti baterie. Možná si někdo myslí, že 200k km je moc, ale mám možnost sledovat firemní vozy a musím říct, že dočkat se 8 let (konce záruky na baterii nebo ekvivalent v km výše) a rozumné zbývající kapacity baterie, šanci nemají. Tak 3 - 5 roků top. Pak bude auto na odpis, autobazar ho nevezme, nikdo za kupu peněz nekoupí auto s minimálním dojezdem díky opotřebované baterii a ekologie dostala na frak. Když u ní zůstanu, co dál bude s vozem a baterií já řešit nebudu, to si vyřeší zelení alarmisté, protože to oni tlačí na tento druh pohonu, dotace pro něj. Já vím, že likvidaci zvládnutou nemají, odborníci to věcí, ale aktivistům to asi nikdo neřekl, snad budou v jejich světě (až já tady nebudu) šťastní, ale na problémy si zadělávají hezké.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Net.Xtreme  |  15. 10. 2019 18:07  |  Microsoft Windows 10 Chrome 77.0.3865.120

Docela rozumné rozhodnutí, enormní náklady na vývoj i výrobu a nejistý profit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shal  |  15. 10. 2019 18:17  |  Microsoft Windows 10 Chrome 77.0.3865.90

Dyson to vzdal. Faraday Future už vyhlásil bankrot, NIO je už taky jednou nohou v rakvi a Rivian si rozdělili Ford a Amazon.Zatím jediná Tesla drží z čistě výrobců elektromobilů. Těžký business.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
TFSi  |  15. 10. 2019 20:53  |  Linux AppleMAC-Safari 5.0

Což o to, slepit elektroato není zase až takový problém. Problém je vyrobit elektroauto které dává smysl.
A hlavně - vysavače nebo iPhony vám na požádání vyrobí v každé druhé zelenině, ale fabrika co dokáže sériově vyrábět auta je úplně jiná liga... Proto ani Apple nemá své "iCar".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Katikakus  |  15. 10. 2019 21:55  |  Linux AppleMAC-Safari 5.0

Ano. Elektromobil na baterie je ekonomický, ekologický a technologický nesmysl. Tohle je jasné každému, kdo nemá IQ houpacího koně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
marky.mark  |  15. 10. 2019 22:18  |  Microsoft Windows 10 Chrome 77.0.3865.120

Nějak nevím, jaký příspěvek by přispěl víc k nenávisti Apple a Babiše, tak to nechám takto;))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 10. 2019 11:22 | Microsoft Windows 8.1 IE 11.0

DOBŘE DĚLAJÍ. SÉRIOVÁ VÝROBA ELEKTROMOBILŮ ZA STÁVAJÍCÍ SITUACE NENÍ MOC SMYSLUPLNÁ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor