Mobilní aplikace | NASA

Vyzkoušejte si ovládání kosmické lodi. NASA vytvořila aplikaci Rocket Science: Ride 2 Station

NASA vytvořila povedenou aplikaci nazvanou Rocket Science: Ride 2 Station, která vám umožní ovládat kosmickou loď Crew Dragon od SpaceX, nebo Boeing Starliner.

Aplikace vás provede všemi přípravnými kroky od výběru vašeho dopravního prostředku a posádky (volit lze z 10 biosů skutečných astronautů) až po spouštěcí a dokovací manévry s Mezinárodní vesmírnou stanicí. Pokud si hodně věříte, při dokování můžete dokonce přepnout do plně manuálního režimu.

Uživatelé jsou průběžně informováni o tom, k čemu slouží různé komponenty výše jmenovaných lodí a co přesně dělají jednotliví členové posádky pro úspěšné dokončení mise. Díky tomu  Rocket Science: Ride 2 Station nejen zábavná, ale i poučná.

Samozřejmě – jde pouze o zjednodušenou simulaci. I tak se z ní ale dozvíte spoustu zajímavých poznatků o plánování a průběhu komerčních vesmírných letů.

Rocket Science: Ride 2 Station je zdarma dostupná pro zařízení s iOS, můžete si ale zahrát i na počítači.

Diskuze (6) Další článek: Po úspěchu Applu s kreditkou chce do bankovnictví i Google. Rád by chytré běžné účty