Šaomi, volej mi. A teď už Šaomi odvez mi. Vše špatné je ale k něčemu dobré. To, že Čína s jejím počtem obyvatel se zajímá o ekologický pohon vozidel a že se snaží odkolnit od uhlí je vlastně dobře. Ukazuje to na to že Číňané ještě mají zdravý rozum a nejakou spoluzodpovědnost za klima.
nejdulezitejsi udaj, tedy kapacita baterie, samozrejme chybi
Evropani by byli šťastní,kdyby měli tak kvalitní a produktivní továrny jako má Xiaomi.https://www.youtube.com/watch?v=yezR-mH12xsDobře víme, že Xiaomi vyrábí i mobily zcela bez lidí.
Ha, ha, haDostávám mínusy.Ale která EU továrna se vyrovná té továrně na mobily zcela bez lidí ve výrobě? A u aut je to podobné.https://www.youtube.com/watch?v=v6jb6PP4APc
Všechny námitky jsou asi částečně na místě. Ale udělal bych si názor až to bude nějaký čas jezdit. Zatím veškeré výrobky, co jsem od Xiaomi měl, byly s ohledem na jejich cenu extrémně kvalitní. Asi tak, že model střední třídy od xiaomi byl o půlku levnější a dvakrát spolehlivější a použitelnější, než model od jiné firmy. Což je s podivem, protože Xiami skoro vše přebírá od jiných výrobců a jen tomu dá svůj software a značku. Prostě tam mají lidi na správném místě a pečlivě výrobky vybírají.Je to auto za nízkou cenu, když budu brát v úvahu cen aut na baterky, což znamená, že tomu budou odpovídat použité materiály interiéru a případný nadstandardní komfort. Taky by se měly vzít v úvahu čínské dotace na výrobu, takže reálná prodejní cena by měla být tak o 300 až 400 tisíc výš.Ale když už to má být elektro auto, tak to alespoň jako auto vypadá, což se o spoustě pojízdných elektrovysavačů současnoti říct nedá.
Ono už to nějaký čas jezdí a žádná sláva to teda není. Spíš naopak. Ale je pravda, že na první pokus to prostě vyrobit nejde. Auto není kartáček
Tak tento hnus sa na Ferrari nepodoba ani zdaleka. Na Purosangue sa trochu podoba SUV Toyota Crown predstavene cca pred rokom.Dobra sprava pre redaktora: v CR je dost kvalitnych ocnych lekarov.
Me to prijde strasne čínské a ošklivé. Treba tu SU7 je na fotkach super kara, ale v realu je to takova lavna chudinka s interierem neco mezi peugeotem s dacii. Tim myslim, ze se snazili o design, ale pusobi to desne levne. Kazdopadne bych tak 5 let pockal a teprve pak az bych o nich uvazoval. To je jako s teslou, ty to taky z kraje výroby ladili a motory umiraly a umiraly.
To Ferrari? Souhlas
Tím Ferrari myslíte ten model, co vypadá jako Mazda CX-30? 😃
Názor byl 1× upraven, naposled 10. 12. 2024 17:08
Zatímco BMW a Audi už neví jak by exteriér aut ještě více zmršili a lepí na ně hromadu ošklivých plastových doplňků v asijském stylu "čím více pruhů tím více adidas", tak kuriózně čínské Xiaomi servíruje čistý jednoduchý design. Prosím nezaměňovat toto suché konstatování s podporou čínským výrobcům aut, to vůbec...
cina je citliva na to co klient/zakaznik chce...na to tady uz nejsme zvykli...jeste na to hodi slevu a v CR jim urvou ruce...
Jednoduchý design?? Tohle? Chápu, že ti to líbí ale jednoduché ani střídmé to určitě není.
Co se ti nelíbí na evropských elektroautech který vypadají jak z katalogu hygienických potřeb? Nevim kde automobilky přišly na to, že když to jezdí na baterky, nesmí to vypadat jako normální auto.
Snad tu bude oficiální prodej v ČR a cena podobná, auta vypadají moc pěkně, uvidím za pár let, jak na tom budou se spolehlivostí 🙂
Na tom sedane mi vadila predna maska, tomuto SUV to pristane imho viac a to nie som fanusik SUV. Toto uz mi pride ako vylozene pekne auto.
Cena nebude a nemůže být podobná. Jednak se k ceně musí připočítat DPH, clo a další poplatky, takže čínská cena se minimálně zdvojnásobí. Cena za základní verzi okolo 1.4M Kč už moc atraktivně nevypadá.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.