Číňané chtějí být ve všem nej. Kupodivu jim to většinou i vychází. A to se jenom nadechují...
Ďakujem neprosím ani zadarmo, kedysi som mal športové hodinky Xiaomi Amazfit. Stáli 130E som si myslel že keď nekúpim najlacnejšie, ale aspoň strednú triedu, tak už niečo vydržia. Samozrejme nevydržali, raz som s nimi bol na plavárni v studenej a potom teplej vode a odvtedy nefungujú displej bol poškodený asi tam nejako prenikla voda, neviem už kolko barov mali deklarovanú vodotesnosť ale športové hodinky, ktoré sa dodrbú po chvíľke plávania tak chojte do pi.... ku...y rákosnícke.
Já bych si zadarmo nabídl.
Prej byl ten prototyp docela životu nebezpečný (uchycení baterií, bez deformačních zón atd.)
tak ako všetko made in china
a neni to malo ivane ivanovici ? typicke honeni pindiku k nicemu a svet stale ceka na ty prevratne a levne e-auta s baterii na 1000km a cenou spalovaku co ujede na nadrz to same... a jen tak se nedocka.
Svet na nič nečaká. Iba ak Európa. V Číne sú ceny spaľovákov porovnateľné s cenami EV. Podívaj sa do ulíc Šanghaja. Polovica áut tam má zelené evidenčné čísla.
Keď povieš A tak povedz aj B - koľko stojí v šanghaji zaregistrovanie spaľovacieho auta a "parkovné".
V Cine nejde o to kolik stoji registrace (ta stoji AFAIK stejne jako EV), ale jde o to, ze na registracni znacky pro spalovaky si zadatel pocka (minimalne rok). Je to proto, ze cinska vlada chce A) snizovat znecisteni velkych mestB) chce se zbavovat/snizovat zavislosti na rope. Proto velka cast lidi v Cine voli EV. A ty jsou uz na stejne cene jako spalovaky. I bez dotaci na nakup. Navic provoz je extremne levny (verejne nabijecky maji extremne levnou elektrinu - ta je AFAIK dotovana - coz dava smysl vzhledem k bodu B). Kdyby se EU/USA v sedmdesatych letech vrhly po ropnych krizich na vyvoj EV, tak by dneska Cina jen koukala a kupovala z EU/USA. Takhle ale cumi (hlavne) EU.A co se tyce cen, tak jen pro zajimavost. V Cine stoji VW ID.3 cca 408 000,-Kc ($17 500). A u nas stoji identicke ID.3 799 900,-Kc. Zajimave, ze? Asi jsme zase "specificky trh".V Cine zacinaji EV na cenovce $10 000, tedy cca 230 000,-Kc. A u nas v podstate na trojnasobku. Kde udelali soudruzi ve VW, Renault, Stellantis atd chybu?A kecy o Cinskych dotacich si nechte, evropske automobilky taky berou dotace kde muzou. Proste zaspali a ted breci, tim to je. Za par let spalovaky nikde nebude zadny rozumny zakaznik chtit (EU, Cina, USA) a teda nevim co pak budou vyrabet.
Názor byl 3× upraven, naposled 30. 10. 2024 16:05
Asi souhlas- ale, rozhodně není pravda že eu automobilky berou dotace kde můžou. To je lež. To nejsou Burešovy pekárny.Tady jsou (teda byly) automobilky dojné krávy byrokratů. Ne naopak.
Evropské automobilky jako Volkswagen, Stellantis nebo BMW obdržely státní i evropské dotace na vývoj a výrobu elektrických vozidel. Jedním z hlavních cílů této podpory je snížit emise skleníkových plynů a posílit konkurenceschopnost evropského průmyslu vůči zahraničním hráčům, zejména Číně a USA.Výstavby továrny na baterie: Investice do výroby baterií a infrastruktury pro nabíjení elektrických aut je další oblastí, kde automobilky dostávají veřejnou podporu. Několik projektů "gigatováren" na baterie získalo dotace přímo z fondů Evropské unie (např. Inovační fond EU), ale také od národních vlád.Výzkum a vývoj: Dotace na výzkum a vývoj technologií čisté mobility jsou časté, a to především ve spolupráci s univerzitami a výzkumnými institucemi, které automobilky s veřejným sektorem realizují. Programy jako Horizon Europe často podporují inovace v automobilovém průmyslu v oblasti ekologičtější dopravy a čistých technologií.
Ano a kolkoze ma ta Eko Cina uholnych elektrarni, aby tie Ev mohli jazdit?
Základní verze zrovna tohohle auta stojí v Číně 215 900 CNY (asi 707 tis. Kč), dojezd má 700 km.
Ani me to nepřekvapuje. Ach jo. Gratuluji a vw muze zavřít další závod...
Zato tvoja Tesla to dava, ze? Cisty srot.Nemas pindiku info ci Elonovy nepraskla zilka?
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 10. 2024 20:58
Obeznemu Eleonovi praskla žilka a tebe na dialnici v 160km rychlosti zlyha Xiaomi bazmeg made in Miletička. Na rákosnícke elektro-rikše by mal byť extra pruh, aby si neohrozil ostatných účastníkov cestnej premávky.
A ty jsi kdo? Udělám svým fanouškům radost a odpovím. Je důležitý jaký čas zajel VW na Nürburgringu? Ne. Je důležitý jaký čas zajela Škoda na Nürburgringu? Ne. To samé Tesla, Peugeot, Audi a hromada dalších značek. Ale Porsche si lidi nekupují protože je to levný a chtěj ušetřit, ale protože je to to nejlepší, co si můžeš koupit. Je to pěkný, výborně vyrobený a super rychlý. Těžko se bude prodávat něco s nápisem "byli jsme první, ale pořád to jezdí moc pěkně".A proč jsem si vybral na hejt Porsche a ne jinou značku? Protože VW plánuje zavřít v exnáckově 2 továrny, elektra od Porsche je prodejně a technikou jeden propadák vedle druhýho a bylo to zmíněno jako konkurent tý rejžácký rakety.A jo, Tesla je tam taky zmíněná, ale drahá extrémně auta dělají v prodejích jednotky promile, jejich továrny rostou, mají nejprodávanější auto světa a přestože třeba TM3HLP má problém dojet jedno kolo Nürburgringu se 100% sílou, tak to rozhodně není důvod si jí nekoupit. S teslama se jezdí jako s jinejma autama, jen můžeš na rozdíl od pleček zmáčknout plyn a ono to jede.
Helejse, Pinďo, aby ti nerupla cevka. Dyž se divám na nejprodávanější auta, tak Tesla to už asi nebude. A koukám že ju teďkom podrtila i voktávka 😁))))))))))))))))))))))) sila 😁))))))))))))))))))))))))https://www.garaz.cz/clanek/novinky...4-21013045
Tak podla teba ja slapnem na plyn a musia ma roztlacit?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.