Xiaomi Qicycle: jak se jezdí na levném skládacím elektrokole

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 35

Názory k článku

02. 01. 2020 21:48

Dokázal by mi někdo poradit s výběrem kvalitního e kola, které bude mít velký dojezd?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 07. 2019 00:00

To skládání je poněkud podivné. Nechápu, proč se nepoučí u nejlepších a neudělají to např. jako anglický Brompton. Ta sedlovka ta tam fakt sedí jak pěst na oko.
Je to skoro stejný případ jako u jejich koloběžky, která proti nejlepším konkurenčním modelům např. Joyor, SXT neskutečně překáží. Nedovedu si představit že bych ji vozil denně v MHD (kromě metra).
Jediná výhoda Xiaomi je v perfektním marketingu ala Aplík a dotaženosti elektronické části, tam se má konkurence co učit. Rád bych viděl spojení obou světů, tohle ale nejspíše bude ještě chvilku trvat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 07. 2019 17:45

dalsie video ku ktoremu som sa ani nedostal, pekne vam tie reklamy blbnu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
13. 07. 2019 19:45

25 km/h? Toľko sa dá zabehnúť aj bez bicykla. Nejaký normálny elektr. bicykel s bežným limitom 40 km/h by nebol? A samoz. nie len s 3 prevodmi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 07. 2019 12:19

Tomáši, je třeba se na test trochu připravit a podívat se co se na trhu už nabízí. Qicycle nabízíme 2,5 roku. Mezinárodní verze Xiaomi EF1 obsahuje daleko více rozdílů než uvádíte, protože donedávana se tato očesaná NoBT verze s ENG displejem neexistovala. Nejviditelnějším rozdílem je řemen. Samozřejmě kompletní výbava má jinou cenu. Stačí přečíst zde: www.ekolo.cz/elektrokolo-qicycle-ef1.
Tak či tak, je to labutí píseň, protože vzhledem k zavedení AntiDumpingu se nedá s dalšími dodávkami od Mirding z Číny počítat (tedy kdo nekupí teď nekoupí už nikdy), proto je docela vtipné když nyní Xiaomizech rozjeli kampaň.Jinak provedení testu chválím, je to osvěžující když lidi od IT recenzují kola a používají své výrazivo :) Jenom prosím - čínské názvy v pinyinu mají jinou výslovnost - stejně jako Xiaomi vyslovujete "Šaomi", tak Qicycle se čte a vyslovuje "Čísajkl" a ne "Kicykl".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 07. 2019 10:39

Jakou spotřebu ukazuje displej při jízdě do kopce na boost? Mám na ekole středový motor bafang a i když mám mít výkon 250W tak spotřebu na nejvyšší přípomoc při jízdě do prudkého kopce mám 700W!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 07. 2019 10:30

Par poznamek - nemyslim si, ze 16kg je uplne kolo pripravene ‘na prenaseni’ to spis aby v autobuse nezabiralo misto, ale nosit nekam dal bych to teda vazne nechtel. Skladani taky neni uplne klik a hotovo. No a odrazky v pneumatikach me sundaly ze zidle 😆Ps: pracovat s timhle videoprehravacem je hruza! Krom toho ze mi nedovolil fullscreen tak kdykoliv jsem chtel pretocit, koukal jsem tak akorat nekolik desitek sekund na busy indikator... 👎🏾

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 07. 2019 09:24

Co to je prosim "Ekologicky rezim" na elektorkole? A jak pripevnim odrazky na pneumatiky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
13. 07. 2019 09:06

Prosím tě, jak jsi udělal to, že jsi odmazal selfie tyčku ve videu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 07. 2019 02:36

Když píšeš u elektrokola u dojezdu, musíš napsat svou hmotnost, protože tady platí dvojnásobná hmotnost, poloviční dojezd.
Jinak jo, je to taková pěkná hračka, v Praze jsem s tím chvíli blbnul, pro mých téměř 100 kilo je to ale hraniční, větší kopec typu z vršovic či karlína na žižkov vyjedeš tak leda při plném nabití a s intenzivní pomocí.
Teď zrovna jezdím na tomhle https://ekolo.cz/elektrokolo-agogs-barack... co má podobnou cenu, je to taky skládačka, ala dojezd na plný výkon s mou váhou v pohodě přes 30 km do kopce, 40-50 z kopců, tedy po Praze v pohodě mohu jet do práce i z práce bez nabití a vození nabíječky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor