Ušetří pár KG za reprák, ale zase tam narvou pár desítek KG baterií. Viva la electrification!
Když se jedněm říká Greténi, asi zavedeme slůvko Elektréni :D
No tak jestli mě u aut trápí zrovna tohle To ať spíš zmizí klasické motory
s tou hmotností to nechápu. na reproduktoru je nejlehci membrana a ta se nahradi kusem plastu auta, nejtezsi soucastka magnet asi musi zustat, tak jak by se usetrila hmotnost?
jo jedine ze by to byl piezo reproduktor, ale tam nevim jaka hmotnost se usetri. tam nic tezkeho neni.
Nejdůležitější na zvuku je ozvučnice - tzn třeba dveře apod kvůli tomu tvarují jinak. Pokud udělají ozvučnici z celého auta, proč ne. Každopádně v průběhu času se to IMHO bude velmi zhoršovat... S tím jak poroste vůle v komponentech, slunce, mráz...
vy tam tez koketujete🙄
Mohli by takhle něco rozvibrovat přímo v motorovém prostoru, ať ty dnešní šidítka nemusí maskovat jen reproduktory v kabině.
Názor byl 1× upraven, naposled 12. 01. 2020 20:41
Další slepá větev.
Obnovená slepá větev? Snad před 40 roky se psalo o těchto 'plochých', 'bezmembránových', ... .Princip je stále stejný, nějak pumpovat/rozechvívat vzduch a vytvářet zvuk.
To musí být zvuk...Ještě jste zapomněli napsat, kolik to ušetří CO2
Tak tohle už umí moje 19 let staré auto.
{{values.description}}
Jak používat VR k práci
Megatest 18 levných monitorů
Test lokátorů s Bluetooth
Průvodce nákupem RAM
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.