Tento monopost vyhrál první Mistrovství světa  Formule 1  na britském okruhu Silverstone v roce 1950. Na závodní dráze se ale první kousek objevil již v roce 1938.  Zdroj: Tipo 184

Tento monopost vyhrál první Mistrovství světa Formule 1 na britském okruhu Silverstone v roce 1950. Na závodní dráze se ale první kousek objevil již v roce 1938.  | Zdroj: Tipo 184

Jedná se o kit, který z roztomilého japonského roadsteru udělá repliku závodní Alfy Romeo 158 z minulého století. Zdroj: Tipo 184

Jedná se o kit, který z roztomilého japonského roadsteru udělá repliku závodní Alfy Romeo 158 z minulého století. | Zdroj: Tipo 184

Z celkovým počtem 47 vítězství Velkých cen jde o jeden z nejúspěšnějších vozů v motorsportu na světě. Objevila se v ní navíc taková jména, jako Juan Manuel Fangio či Luigi Fagioli. Zdroj: Tipo 184

Z celkovým počtem 47 vítězství Velkých cen jde o jeden z nejúspěšnějších vozů v motorsportu na světě. Objevila se v ní navíc taková jména, jako Juan Manuel Fangio či Luigi Fagioli. | Zdroj: Tipo 184

Věrohodná replika závodního vozu může vzniknout z Mazdy MX-5 druhé generace. Konverzní kit obsahuje základní strukturu vozu od šasi po ručně vyráběné karosářské panely. Na začátku příštího roku pak v nabídce bude i zbytek auta, tedy volant, zrcátka, sedadla i nový chladící systém. Zdroj: Tipo 184

Věrohodná replika závodního vozu může vzniknout z Mazdy MX-5 druhé generace. Konverzní kit obsahuje základní strukturu vozu od šasi po ručně vyráběné karosářské panely. Na začátku příštího roku pak v nabídce bude i zbytek auta, tedy volant, zrcátka, sedadla i nový chladící systém. | Zdroj: Tipo 184

V nabídce budou i tlumiče a závodní kola s klasickým designem. Kompletní karosářské panely, přední masku, šasi a čtyři výfukové svody (včetně dalších čtyřech falešných pro zachování věrohodnosti původního vozu s osmi válci) vás vyjdou v přepočtu na 246 tisíc korun. Zdroj: Tipo 184

V nabídce budou i tlumiče a závodní kola s klasickým designem. Kompletní karosářské panely, přední masku, šasi a čtyři výfukové svody (včetně dalších čtyřech falešných pro zachování věrohodnosti původního vozu s osmi válci) vás vyjdou v přepočtu na 246 tisíc korun. | Zdroj: Tipo 184

V ceně máte navíc prostory pro stavbu vozu, který můžete dělat u Ansteada doma. Stavbě ve vaší teplé garáži však taky nikdo bránit nebude. Zdroj: Tipo 184

V ceně máte navíc prostory pro stavbu vozu, který můžete dělat u Ansteada doma. Stavbě ve vaší teplé garáži však taky nikdo bránit nebude. | Zdroj: Tipo 184

Původní vůz Zdroj: Wheelsage

Původní vůz | Zdroj: Wheelsage

Původní vůz Zdroj: Wheelsage

Původní vůz | Zdroj: Wheelsage

Původní vůz Zdroj: Wheelsage

Původní vůz | Zdroj: Wheelsage

Původní vůz Zdroj: Wheelsage

Původní vůz | Zdroj: Wheelsage

Jedná se o kit, který z roztomilého japonského roadsteru udělá repliku závodní Alfy Romeo 158 z minulého století. Zdroj: Tipo 184
Z celkovým počtem 47 vítězství Velkých cen jde o jeden z nejúspěšnějších vozů v motorsportu na světě. Objevila se v ní navíc taková jména, jako Juan Manuel Fangio či Luigi Fagioli. Zdroj: Tipo 184
Věrohodná replika závodního vozu může vzniknout z Mazdy MX-5 druhé generace. Konverzní kit obsahuje základní strukturu vozu od šasi po ručně vyráběné karosářské panely. Na začátku příštího roku pak v nabídce bude i zbytek auta, tedy volant, zrcátka, sedadla i nový chladící systém. Zdroj: Tipo 184
V nabídce budou i tlumiče a závodní kola s klasickým designem. Kompletní karosářské panely, přední masku, šasi a čtyři výfukové svody (včetně dalších čtyřech falešných pro zachování věrohodnosti původního vozu s osmi válci) vás vyjdou v přepočtu na 246 tisíc korun. Zdroj: Tipo 184
11
Fotogalerie

Z novodobé Mazdy MX-5 můžete postavit retro sporťák Alfa Romeo. Stačí si pořídit kit

Pokud máte doma Mazdu MX-5 a chtěli byste se výrazně odlišit, máme pro vás velikou pecku. Jedná se o projekt s označením Tipo 184 a na starosti jej má Brit Ant Anstead. Jedná se o kit, který z roztomilého japonského roadsteru udělá repliku závodní Alfy Romeo 158 z minulého století.

Tento monopost vyhrál první Mistrovství světa Formule 1 na britském okruhu Silverstone v roce 1950. Na závodní dráze se ale první kousek objevil již v roce 1938. Z celkovým počtem 47 vítězství Velkých cen jde o jeden z nejúspěšnějších vozů v motorsportu na světě. Objevila se v něm taková jména, jako Juan Manuel Fangio či Luigi Fagioli.

Věrohodná replika závodního vozu může vzniknout z Mazdy MX-5 druhé generace. Konverzní kit obsahuje základní strukturu vozu od šasi po ručně vyráběné karosářské panely. V nabídce bude i zbytek auta, tedy volant, zrcátka, sedadla i nový systém chlazení.

image.png 
Mazda MX-5 druhé generace, ze které se vychází. 

V nabídce budou i tlumiče a závodní kola s klasickým designem. Kompletní karosářské panely, přední maska, šasi a čtyři výfukové svody (včetně dalších čtyř falešných pro zachování věrohodnosti původního vozu s osmi válci) vás vyjdou v přepočtu na 246 tisíc korun.

Pak potřebujete samozřejmě i Mazdu MX-5, respektive klidně i její střeva, která seženete za pár desítek tisíc korun. Zbytek svou cenovku zatím nemá, ale podle ceny za startovní kit to nebude nic hrozného. V ceně máte navíc prostory pro stavbu vozu, který můžete dělat u Ansteada doma. Stavbě ve vaší teplé garáži však taky nikdo bránit nebude.

Článek připravila redakce Autorevue.cz

Určitě si přečtěte

Články odjinud