Z VESMÍRU: Co překročilo hranice sluneční soustavy? Komety či víko od kanálu

Není mnoho objektů, které překročily hranice sluneční soustavy. Tedy alespoň takových, o kterých víme. Ze strany vesmíru jich bude bezesporu mnoho, ale zachytili jsme jich zatím jen pár. A opačně? Kromě zatoulaných vesmírných sond překvapí, že vesmírem dost možná letí víko od kanálu. Více už se dozvíte v pořadu Z vesmíru, který vzniká ve spolupráci s Jiřím Dobrým z kanálu Dobré vědět.

Podívejte se na předchozí díly:

Každý týden novinky z astronomie a průzkumu vesmíru. Dozvíte se, co můžete vidět na nočním nebi, ale také o pozorovací technice, observatořích, výzkumech, objevech a zkrátka všem, co s astronomií souvisí.

Sledujte také: Vesmírné zprávy, Elonovinky, Vesmírná technikaTýden Živě

Diskuze (9) Další článek: Elektrický pohon, tři displeje a hromada funkcí: Svezli jsme se ve Škodě Enyaq iV

Témata článku: Video, Vesmír, Z vesmíru, Astronomie, Sluneční soustava, Jiří Dobrý, Víko, Kometa, Kanál, Hranice, Sonda

Jak se šíří Covid v Česku: Čerstvá data, semafor PES, mapy okresů a obcí. Každý den aktualizované grafy

Korona hra: zvládli byste pandemii lépe než naše vláda? Zkuste si to ve webovém simulátoru

** Máte pocit, že naše vláda nezvládá boj s koronavirem? ** Poradili byste si se situací lépe než Andrej Babiš a Jan Blatný? ** Zkuste si to v českém webovém simulátoru Korona hra!

COVID-19ČeskoHry