Z VESMÍRU: Co překročilo hranice sluneční soustavy? Komety či víko od kanálu

Není mnoho objektů, které překročily hranice sluneční soustavy. Tedy alespoň takových, o kterých víme. Ze strany vesmíru jich bude bezesporu mnoho, ale zachytili jsme jich zatím jen pár. A opačně? Kromě zatoulaných vesmírných sond překvapí, že vesmírem dost možná letí víko od kanálu. Více už se dozvíte v pořadu Z vesmíru, který vzniká ve spolupráci s Jiřím Dobrým z kanálu Dobré vědět.

Podívejte se na předchozí díly:

Každý týden novinky z astronomie a průzkumu vesmíru. Dozvíte se, co můžete vidět na nočním nebi, ale také o pozorovací technice, observatořích, výzkumech, objevech a zkrátka všem, co s astronomií souvisí.

Sledujte také: Vesmírné zprávy, Elonovinky, Vesmírná technikaTýden Živě

Diskuze (9) Další článek: Elektrický pohon, tři displeje a hromada funkcí: Svezli jsme se ve Škodě Enyaq iV

Témata článku: Vesmír, Video, Astronomie, Z vesmíru, Sluneční soustava, Sonda, Hranice, Kometa, Víko, Jiří Dobrý, Kanál

PowerToys naučí Windows 10 to, co základní systém neumí

** Chybí vám ve Windows 10 funkce a nebojíte se experimentovat? ** Microsoft oživil sadu PowerToys, která zanikla spolu s XP** Co se bude hodit a co ještě není vyladěné?

PowerToysWindows 10