Z VESMÍRU: Hledá se meteorit! Kus vesmírného kamene dopadl někam do středních Čech

V dnešním díle pořadu Z vesmíru se podíváme na to, jak v Česku lovíme meteority. Jsme v tom totiž docela přeborníci. Nedávno na naše území zrovna jeden vesmírný kámen přistál, nenajdete ho právě vy?

Pořad z Vesmíru vzniká ve spolupráci s Jiřím Dobrým z kanálu Dobré vědět. Podívejte se na předchozí díly:

Každý týden novinky z astronomie a průzkumu vesmíru. Dozvíte se, co můžete vidět na nočním nebi, ale také o pozorovací technice, observatořích, výzkumech, objevech a zkrátka všem, co s astronomií souvisí.

Sledujte také: Vesmírné zprávy, Elonovinky, Vesmírná technikaTýden Živě

Diskuze (6) Další článek: Ostravští celníci zabavili Ethereum. Drogoví dealeři přišli o 750 tisíc korun ve virtuální měně

Témata článku: Vesmír, Video, Astronomie, Z vesmíru, Meteorit, Střední Čechy, Dílo pořadu, Kámen, Česká republika, Pořad, Přeborník, Čechy, Střed, Jiří Dobrý, Kam, Kus

Evropský satelitní internet z družice KA-SAT je už měsíc mimo provoz. Podezření padá na Rusko

** 24. února vstoupila ruská vojska na Ukrajinu ** Současně s tím proběhl útok na satelitní internetové připojení ** Ani po měsíci se síť z této události nevzpamatovala

UkrajinaSatelitInternet
Tak nám hacknuli Nvidii. Útočníci vyhrožují a na internet unikají tajné materiály o grafikách i DLSS

** Hackeři zaútočili na Nvidii ** Získali tajná data i zdrojové kódy ** Na internetu se začínají objevovat plány budoucích grafických karet

Grafické kartyHackingNvidia
Jak dobře vybrat router. Potřebujete Wi-Fi 6, co nejvíc antén a fyzických portů

** Wi-Fi router je zařízení, přes které se připojíte k bezdrátové síti Wi-Fi a k internetu ** Poradíme, jak Wi-Fi router vybrat, na co myslet a čemu se vyhnout ** Doporučíme konkrétní osvědčené routery

Jak vybratRouter
Jak zrcadlit obrazovku mobilu a počítače do televize

Ať už se chcete pochlubit fotkami z dovolené na velké obrazovce, nebo si přehrát video uložené na disku počítače, neobejdete se bez zrcadlení obrazovky. Ve výchozím stavu jej podporuje Windows i Android.

NávodyTelevizeWindows