Z VESMÍRU: Proč jsou vesmírné teleskopy nenahraditelné

Nedávno jsme tu měli souboj dalekohledů. Dopadl tak, že pozemské observatoře dokáží čím dál tím lépe nahradit ty na oběžné dráze. Takže proč se obtěžovat s posíláním astronomicky drahé techniky do vesmíru?

Ty důvody si objasníme dnes. Existují totiž oblasti, kde jsou vesmírné teleskopy jednoduše nenahraditelné…

Každý týden novinky z astronomie a průzkumu vesmíru. Dozvíte se, co můžete vidět na nočním nebi, ale také o pozorovací technice, observatořích, výzkumech, objevech a zkrátka všem, co s astronomií souvisí.

Sledujte také: Vesmírné zprávy, Elonovinky, Vesmírná technikaTýden Živě

Váš názor Další článek: DOBRÉ VĚDĚT: Kam nevidí ani současné vesmírné teleskopy

Témata článku: Technika, Video, Vesmír, Z vesmíru, Dalekohledy, Teleskop Jamese Webba, Hubble, Observatoř, Oběžná dráha, Posílání, Mall, Vesmírný teleskop, Souboj, Oblast, Dalekohled, Dalekohledy na Heureka.cz

Kolik hodin denně používáte telefon a jak to změřit? Možná budete hodně překvapeni...

** S nástupem koronaviru se zvýšila i doba používání telefonů ** Po dvou letech se lidé vrací do normálu, ale mobilní svět nikoliv ** Víte, kolik hodin používáte telefon každý den?

ZdravíStatistikaSmartphony