Z VESMÍRU: Satelitní safari, orbitální hotely a jiné drahé kratochvíle

O vesmírné turistice se toho letos namluvilo více než dost, ale nejsou to jen stratosferické skoky nebo opravdový let se SpaceX. Diskutují se orbitální hotely, satelitové safari a návštěvy vesmírných objektů – tedy vlastně jen měsíce, protože cokoliv vzdálenějšího byste během týdnu či dvou dovolené rozhodně nestihli.

Taky si můžete skočit. Jako Felix Baumgartner před deseti lety. Mimochodem věděli jste, že jej po dvou letech ve výšce seskoku překonal viceprezident Googlu Alan Eustace? Jen kolem toho nedělal takový humbuk…

Každý týden novinky z astronomie a průzkumu vesmíru. Dozvíte se, co můžete vidět na nočním nebi, ale také o pozorovací technice, observatořích, výzkumech, objevech a zkrátka všem, co s astronomií souvisí.

Sledujte také: Vesmírné zprávy, Elonovinky, Vesmírná technikaTýden Živě

Diskuze (2) Další článek: Intel přebral AMD zkušeného architekta grafických čipů. Zná konkurenci a určí směr vývoje

Témata článku: Google, Video, Vesmír, SpaceX, Z vesmíru, Safari, Měsíc, Turistika, Vesmírná turistika, Kratochvíle, Felix Baumgartner, Hotel, Alan Eustace, Návštěva

Seagate začne prodávat 20TB pevné disky i běžným smrtelníkům
ÚložištěPevné diskySeagate
Základem obrany je rozpoznat problém. Tohle jsou největší bezpečnostní hrozby s ukázkami z praxe

Existují desítky různých hrozeb a útoků. Často se třeba útočí na konkrétní hardware, specifickou verzi softwaru nebo máte to „štěstí“ a jste prostě slavní. Najdou se ale i zcela obecné hrozby, které se mohou a často i týkají každého z nás.