Z VESMÍRU: Satelitní safari, orbitální hotely a jiné drahé kratochvíle

O vesmírné turistice se toho letos namluvilo více než dost, ale nejsou to jen stratosferické skoky nebo opravdový let se SpaceX. Diskutují se orbitální hotely, satelitové safari a návštěvy vesmírných objektů – tedy vlastně jen měsíce, protože cokoliv vzdálenějšího byste během týdnu či dvou dovolené rozhodně nestihli.

Taky si můžete skočit. Jako Felix Baumgartner před deseti lety. Mimochodem věděli jste, že jej po dvou letech ve výšce seskoku překonal viceprezident Googlu Alan Eustace? Jen kolem toho nedělal takový humbuk…

Každý týden novinky z astronomie a průzkumu vesmíru. Dozvíte se, co můžete vidět na nočním nebi, ale také o pozorovací technice, observatořích, výzkumech, objevech a zkrátka všem, co s astronomií souvisí.

Sledujte také: Vesmírné zprávy, Elonovinky, Vesmírná technikaTýden Živě