Z VESMÍRU: Satelity ruší, Arecibo padá a spásou může být Měsíc

Videopořad Z vesmíru má ambici každý týden informovat o novinkách z astronomie. Dozvíte se zdaleka nejen o tom, co můžete aktuálně vidět na nočním nebi, zajímá nás také pozorovací technika, observatoře, výzkumy, objevy a zkrátka vše, co s astronomií souvisí. Bude to takový doplněk k pořadu Vesmírné zprávy, který podobným způsobem přináší novinky z kosmonautiky.

Podívejte se na první pilotní díl. Budeme vděční za zpětnou vazbu a do nového roku bychom vstoupili s pravidelným týdenním vydáním. Pořad z Vesmíru vzniká ve spolupráci s Jiřím Dobrým z kanálu Dobré vědět.

Každý týden novinky z astronomie a průzkumu vesmíru. Dozvíte se, co můžete vidět na nočním nebi, ale také o pozorovací technice, observatořích, výzkumech, objevech a zkrátka všem, co s astronomií souvisí.

Sledujte také: Vesmírné zprávy, Elonovinky, Vesmírná technikaTýden Živě

Diskuze (42) Další článek: Intel představil spoustu novinek z oblasti pamětí a výkonných úložišť

Témata článku: Technika, Vesmír, Video, Astronomie, Z vesmíru, Satelit, Jiří Dobrý, Arecibo, Objev, Spása, Vesmírná zpráva, Observatoř, Satelitní komplety na Heureka.cz

Webkamera pro Teams má vypnutý mikrofon. Hovadina roku 2021 od Microsoftu [komentář]

** Microsoft Modern Webcam je certifikovaná pro Teams. ** Webkamera má standardně vypnutý mikrofon. ** Mikrofon není certifikovaný pro použití v Teams.

Microsoft TeamsWebkameraMicrosoft