Vesmír | Astronomie | Z vesmíru

Z VESMÍRU: Země je nejblíže Slunci a na obzoru budou tři planety zároveň

Videopořad Z vesmíru každý týden informuje o novinkách z astronomie. Dozvíte se zdaleka nejen o tom, co můžete aktuálně vidět na nočním nebi, zajímá nás také pozorovací technika, observatoře, výzkumy, objevy a zkrátka vše, co s astronomií souvisí. Je to doplněk k pořadu Vesmírné zprávy, který podobným způsobem přináší novinky z kosmonautiky.

Pořad z Vesmíru vzniká ve spolupráci s Jiřím Dobrým z kanálu Dobré vědět. Podívejte se na předchozí díl:

Diskuze (2) Další článek: Facebook si dělá zálusk na data z WhatsAppu, prozrazuje to aktualizace zásad ochrany osobních údajů

Témata článku: Video, Vesmír, Země, Astronomie, Slunce, Z vesmíru, Planeta, Vesmírná zpráva, Objev, Novinka, Pořad, Obzor

Google vymyslel technologii superpřesného GPS. Už ji podporuje Pixel 5 a dorazí i na ostatní telefony