Ovládací systém iDrive značky BMW je dnes již ikonickým. Nyní je tu jeho nová verze s osmou generací operačního softwaru. Zdroj: BMW

Ovládací systém iDrive značky BMW je dnes již ikonickým. Nyní je tu jeho nová verze s osmou generací operačního softwaru. | Zdroj: BMW

Nový je bronzový barevný nádech, ale o červené zbarvení a pozměněné rozhraní ve sportovním režimu řidič nepřijde.  Zdroj: BMW

Nový je bronzový barevný nádech, ale o červené zbarvení a pozměněné rozhraní ve sportovním režimu řidič nepřijde.  | Zdroj: BMW

Novinka se postupně dostane do všech řad značky, ale jako první se ukáže v elektromobilech  iX  a  i4 . Centrem systému budou teď dva propojené a zahnuté displeje. Zdroj: BMW

Novinka se postupně dostane do všech řad značky, ale jako první se ukáže v elektromobilech iX a i4. Centrem systému budou teď dva propojené a zahnuté displeje. | Zdroj: BMW

I Infotainment si na domácí obrazovce ponechal jednotlivé karty zobrazující oblíbené funkce, které si můžete měnit. Zdroj: BMW

I Infotainment si na domácí obrazovce ponechal jednotlivé karty zobrazující oblíbené funkce, které si můžete měnit. | Zdroj: BMW

Kliknutím si pak přes celý displej zobrazíte jednotlivou funkci, například navigaci. Zdroj: BMW

Kliknutím si pak přes celý displej zobrazíte jednotlivou funkci, například navigaci. | Zdroj: BMW

Přístrojový štít si ponechal základní tvary rychloměrů a otáčkoměru, respektive potenciometru využití elektrické síly ve voze. Zdroj: BMW

Přístrojový štít si ponechal základní tvary rychloměrů a otáčkoměru, respektive potenciometru využití elektrické síly ve voze. | Zdroj: BMW

Digitální přístrojový štít má úhlopříčku 12,3“ a infotainment 14,9“. Po nasednutí do vozu zahájí jakousi uvítací ceremonii a poté řidiče přivítají v inovovaném prostředí. Zdroj: BMW

Digitální přístrojový štít má úhlopříčku 12,3“ a infotainment 14,9“. Po nasednutí do vozu zahájí jakousi uvítací ceremonii a poté řidiče přivítají v inovovaném prostředí. | Zdroj: BMW

Nový systém se učí vaše zvyky, takže když budete každé ráno jezdit do práce v ten samý čas, auto může samo začít nastavovat třeba navigaci. Zdroj: BMW

Nový systém se učí vaše zvyky, takže když budete každé ráno jezdit do práce v ten samý čas, auto může samo začít nastavovat třeba navigaci. | Zdroj: BMW

Některé z dalších funkcích známe, ale některé jsou zcela nové. Tak třeba algoritmus, který vybírá barevné schéma podle muziky, která právě hraje. Zdroj: BMW

Některé z dalších funkcích známe, ale některé jsou zcela nové. Tak třeba algoritmus, který vybírá barevné schéma podle muziky, která právě hraje. | Zdroj: BMW

Inteligentního hlasového asistenta si teď můžete pojmenovat a dokáže lépe chápat souvislosti ve větách. Asistent dokonce rozpozná, kdo na něj mluví. Zdroj: BMW

Inteligentního hlasového asistenta si teď můžete pojmenovat a dokáže lépe chápat souvislosti ve větách. Asistent dokonce rozpozná, kdo na něj mluví. | Zdroj: BMW

Inovovaný byl i přístup s digitálním klíčem v telefonu, kdy už ho nebude nutné vytahovat z kapsy. Zdroj: BMW

Inovovaný byl i přístup s digitálním klíčem v telefonu, kdy už ho nebude nutné vytahovat z kapsy. | Zdroj: BMW

Zdroj: BMW

Zdroj: BMW

Novinka si ale ponechává multifunkční volant a především otočný volič, se kterým by i ovládání klimatizace mělo být bez nejmenších problémů. Zdroj: BMW

Novinka si ale ponechává multifunkční volant a především otočný volič, se kterým by i ovládání klimatizace mělo být bez nejmenších problémů. | Zdroj: BMW

Hardware vozu je velmi silný, takže se budou postupně přidávat i další funkce, které potenciál systému ještě zvětší. Zdroj: BMW

Hardware vozu je velmi silný, takže se budou postupně přidávat i další funkce, které potenciál systému ještě zvětší. | Zdroj: BMW

Pro staromilce, kteří mají rádi klasiku to ale pochopitelně moc není. Tlačítek opět ubylo a jednou z obětí bylo i ovládání klimatizace, které je nyní v infotainmentu.  Zdroj: BMW

Pro staromilce, kteří mají rádi klasiku to ale pochopitelně moc není. Tlačítek opět ubylo a jednou z obětí bylo i ovládání klimatizace, které je nyní v infotainmentu.  | Zdroj: BMW

Zdroj: BMW

Zdroj: BMW

Zdroj: BMW

Zdroj: BMW

Zdroj: BMW

Zdroj: BMW

Zdroj: BMW

Zdroj: BMW

Zdroj: BMW

Zdroj: BMW

Zdroj: BMW

Zdroj: BMW

Zdroj: BMW

Zdroj: BMW

Zdroj: BMW

Zdroj: BMW

Zdroj: BMW

Zdroj: BMW

Zdroj: BMW

Zdroj: BMW

Zdroj: BMW

Zdroj: BMW

Zdroj: BMW

Zdroj: BMW

Zdroj: BMW

Zdroj: BMW

Zdroj: BMW

Zdroj: BMW

Nový je bronzový barevný nádech, ale o červené zbarvení a pozměněné rozhraní ve sportovním režimu řidič nepřijde.  Zdroj: BMW
Novinka se postupně dostane do všech řad značky, ale jako první se ukáže v elektromobilech  iX  a  i4 . Centrem systému budou teď dva propojené a zahnuté displeje. Zdroj: BMW
I Infotainment si na domácí obrazovce ponechal jednotlivé karty zobrazující oblíbené funkce, které si můžete měnit. Zdroj: BMW
Kliknutím si pak přes celý displej zobrazíte jednotlivou funkci, například navigaci. Zdroj: BMW
29
Fotogalerie

Zahnuté displeje a šišatý volant. BMW ukázalo interiér svých budoucích aut

Automobilka BMW ukázala, jakým směrem se bude ubírat design interiérů budoucích modelů. Novinka se postupně dostane do všech řad značky, ale jako první se ukáže v elektromobilech iX a i4.

Takto vypadá nový elektromobil BMW i4:

Centrem systému v těchto vozech dva propojené a zahnuté displeje. Digitální přístrojový štít má úhlopříčku 12,3“ a infotainment 14,9“. Po nasednutí do vozu zahájí jakousi uvítací ceremonii a poté řidiče přivítají v inovovaném prostředí. Přístrojový štít si ponechal základní tvary rychloměrů a otáčkoměru, respektive potenciometru využití elektrické síly ve voze.

I infotainment si na domácí obrazovce ponechal jednotlivé karty zobrazující oblíbené funkce, které si můžete měnit. Kliknutím si pak přes celý displej zobrazíte jednotlivou funkci, například navigaci. Nový je bronzový barevný nádech, ale o červené zbarvení a pozměněné rozhraní ve sportovním režimu řidič nepřijde. 

Některé z dalších funkcích známe, ale některé jsou zcela nové. Tak třeba algoritmus, který vybírá barevné schéma podle muziky, která právě hraje. Inteligentního hlasového asistenta si teď můžete pojmenovat a dokáže lépe chápat souvislosti ve větách. Asistent dokonce rozpozná, kdo na něj mluví.

Nový systém se učí vaše zvyky, takže když budete každé ráno jezdit do práce v ten samý čas, auto může samo začít nastavovat třeba navigaci. Inovovaný byl i přístup s digitálním klíčem v telefonu, kdy už ho nebude nutné vytahovat z kapsy. Hardware vozu je velmi silný, takže se budou postupně přidávat i další funkce, které potenciál systému ještě zvětší.

Pro staromilce, kteří mají rádi klasiku to ale pochopitelně moc není. Tlačítek opět ubylo a jednou z obětí bylo i ovládání klimatizace, které je nyní v infotainmentu. Novinka si ale ponechává multifunkční volant a především otočný volič, se kterým by i ovládání klimatizace mělo být bez nejmenších problémů.

Článek připravila redakce Autorevue.cz

Určitě si přečtěte

Články odjinud