Zahrajte si na astronauty s novými aplikacemi NASA

Drtivá většina z nás se nikdy do vesmíru nepodívá. Nenavštívíme Mlhovinu v Orionu, ani jiná fascinující místa. Můžeme však o těchto cestách snít… a dokonce si z nich i pořídit selfie!

Při příležitosti 15. výročí Spitzerova vesmírného dalekohledu totiž NASA vydala speciální selfie aplikaci pro chytré telefony s operačními systémy Android a iOS.

Tzv. NASA Selfies funguje velmi jednoduše – pořízený snímek vašeho (či jiného) obličeje je vložen do astronautovy přilby. Pak už zbývá jen vybrat si pozadí: momentálně je k dispozici cca 30 úžasných fotografií, které Spitzerův vesmírný dalekohled v uplynulých letech pořídil. V budoucnu budou přidány další.

Nelze však používat starší obrázky z vaší vlastní fotogalerie a chybí tlačítko „share“, takže budete muset sdílet nějakým staromódním způsobem.

NASA rovněž představila aplikaci Exoplanet Excursions VR, jejíž uživatelé si mohou prohlédnout exoplanety systému TRAPPIST-1. Ta bude prostřednictvím webové stránky mise Spitzer k dispozici pro Oculus a Vive a brzy se objeví i v nabídce Oculus Store.

Na YouTube je pak dostupné 360 stupňové video, které divákům umožní prozkoumat virtuální systém TRAPPIST-1 na svém počítači, smartphonu nebo pomocí prohlížeče typu Google Cardboard.

Diskuze (2) Další článek: Facebook se vzdal provizí z plateb za hry na Androidu. Vývojářům totiž moc peněz nezbývalo

Témata článku: Vesmír, YouTube, NASA, Kosmonautika, Android, Exoplanety, Mobilní aplikace, Selfies, TRAPPIST, APL, Oculus Store, Google Cardboard, Virtuální systém, Uplynulý rok, Webová stránka, Systém trappist, Chytrý telefon, Vesmírný dalekohled, Spitzer, Pořízený snímek, Oculus a Vive, Operační systém, Nová aplikace, Astronaut, Orion

Apple Siri slaví 10 let. Hlasová asistentka nastartovala změnu, která trvá dodnes

** Hlasová asistentka Siri je tu s námi již 10 let ** Ukázala možnou budoucnost, ale stále má své limity ** Stále se ale zlepšuje, jen bychom si už zasloužili i podporu češtiny

Google AssistantSiriiPhone
Podívejte se na finální trailer Death Stranding: Director

Podívejte se na finální trailer Death Stranding: Director's Cut. Sestříhal si ho sám Kodžima

Vydání vylepšené verze Death Strandingu pro PS5 už je za dveřmi a máme tady poslední ochutnávku, která má hráče nalákat do tohoto podivného světa.

Death StrandingPS5Video
Hry zadarmo, nebo se slevou: halloweenské akce a Among the Sleep zdarma

Na všech herních platformách je každou chvíli nějaká slevová akce. Každý týden proto vybíráme ty nejatraktivnější, které by vám neměly uniknout. Pokud chcete získat hry zdarma nebo s výhodnou slevou, podívejte se na aktuální přehled akcí!

Hry zdarmaSlevové akce