Zahrajte si na astronauty s novými aplikacemi NASA

Drtivá většina z nás se nikdy do vesmíru nepodívá. Nenavštívíme Mlhovinu v Orionu, ani jiná fascinující místa. Můžeme však o těchto cestách snít… a dokonce si z nich i pořídit selfie!

Při příležitosti 15. výročí Spitzerova vesmírného dalekohledu totiž NASA vydala speciální selfie aplikaci pro chytré telefony s operačními systémy Android a iOS.

Tzv. NASA Selfies funguje velmi jednoduše – pořízený snímek vašeho (či jiného) obličeje je vložen do astronautovy přilby. Pak už zbývá jen vybrat si pozadí: momentálně je k dispozici cca 30 úžasných fotografií, které Spitzerův vesmírný dalekohled v uplynulých letech pořídil. V budoucnu budou přidány další.

Nelze však používat starší obrázky z vaší vlastní fotogalerie a chybí tlačítko „share“, takže budete muset sdílet nějakým staromódním způsobem.

NASA rovněž představila aplikaci Exoplanet Excursions VR, jejíž uživatelé si mohou prohlédnout exoplanety systému TRAPPIST-1. Ta bude prostřednictvím webové stránky mise Spitzer k dispozici pro Oculus a Vive a brzy se objeví i v nabídce Oculus Store.

Na YouTube je pak dostupné 360 stupňové video, které divákům umožní prozkoumat virtuální systém TRAPPIST-1 na svém počítači, smartphonu nebo pomocí prohlížeče typu Google Cardboard.

Diskuze (2) Další článek: Facebook se vzdal provizí z plateb za hry na Androidu. Vývojářům totiž moc peněz nezbývalo

Témata článku: YouTube, Vesmír, NASA, Kosmonautika, Android, Mobilní aplikace, Exoplanety, Selfies, CALT, Oculus Store, Aplikace, Orion, Dalekohled, Chytrý telefon, Systém trappist, Vesmírný dalekohled, TRAPPIST, Webová stránka, APL, Spitzer, Oculus a Vive, Stupňové video, Nová aplikace, Google Cardboard, Uplynulý rok, Telefony s Androidem na Heureka.cz

Jaký levný mobil pod stromek? V Computeru jsme jich devět otestovali, mezi foťáky a displeji jsou značné rozdíly

** Otestovali jsme 9 mobilů s cenou do 4 000 Kč ** K tomu pět herních notebooků s cenou do 40 000 Kč ** Podívali jsme se na metody, jak efektivně omezit používání sociálních sítí

Android 13 přehledně ukáže veškeré používané Služby Google Play. Nepotřebné můžete vypnout

** V Androidu 13 existuje snadní správa Google Služeb ** Dostanete se k nim jednoduše přes nastavení aplikací ** Vybrané služby je možné deaktivovat, ale nedoporučuje se to

SlužbaGoogle Play
25 nejlepších filmových parodií, které můžete vidět. Víme, kde je najdete online

Filmové parodie jsou divácky velmi vděčné a mezi filmaři oblíbené. Tvůrci v nich mohou totiž zcela beztrestně vykrádat cizí díla a v jejich nápodobě popustit uzdu své fantazii. Vybrali jsme nejlepší zahraniční i české parodie.

Muž se ztratil na Aljašce a byl nalezen živý a zdravý. Satelitní služba Applu zachránila prvního člověka