elektra14741
24. 9. 2019 • 17:45

dobrý den.
Ještě jsem narazil na zajímavý článek tu https://www.dopravniznaceni.com/Jak-je-na-tom-Cesko-s-ele... ...
Co myslíte? Jak to sn nimi bude u nás v budoucnu?

MilanM
MilanM
12. 2. 2019 • 17:48

Elektromobil je budoucnost 100%. Jen je otázkou co bude součástí baterie. Součástí baterie může být i vodík.

Martin Prokop
Martin Prokop
12. 2. 2019 • 15:01

Zapínat ohřev ještě na nabíječce.... ....taková teorie vychází z fikce, že vozidlo jezdí jen tam kde je nabíječka. Ne li rovnou zastřešená garáž kde není tak vysoká nebo tak nizká teplota jako venku.Hádám že tenhle způsob užití věci jako je osobní automobil není napříč celým světem tak častý natož možný.

svopex
svopex
12. 2. 2019 • 11:39

Elektromobilita je ekoteroristickej nesmysl...

pjuricka
12. 2. 2019 • 9:02

Elektromobilita je jako boj o zrno😄

palocx
12. 2. 2019 • 2:13

jsem zvědavý kdy skončí ničení přírody ... tímto Zeleným Pseudošílenstvím --tušíte např kolik musíte vyprodukovat chemie a co2 aby jste nasetrili o pul mega vice na auto na baterky? samozřejmě že co2 prospívá všem rostlinám a teplota se celou historii země VŽDY měnila argumenty a pokračování níže

Adam Vágner
11. 2. 2019 • 23:17

Pfff... tak to je to poslední, co by mě trápilo. Na 19 z 20 jízd by mi stačilo auto s dojezdem do sta kiláků, na 9 z 10 jízd do šedesáti, na osm z deseti i dojezd do deseti kilometrů. A na těch pár delších štrek za rok bych prostě oprášil benzíňák.Spíš mám problém s tím, že když už to jakž takž vypadá jak auto, tak to stojí trojnásobek toho co auto.Kolik lidí ty plechovky denně používá povětšinou jen na dojíždění pár kiláků do práce a zpět? Na nákup a zpět? Zavézt děcka do školy a zpět? Jak by pomohlo nasadit v první vlně elektromobily s menší kapacitou baterií a nižší cenou na krátké jízdy místo toho řešit, jak z toho vyrazit dojezd 500 kilometrů na jeden zátah?

Názor byl 1× upraven, naposled 11. 2. 2019 23:18

Walkeer_CZ
11. 2. 2019 • 22:09

porad rikam, ze auta na elektrinu jsou nesmysl. Stejne jako mobily, notebooky, holici strojky, kartacky, vrtacky, drony, elektrokola a skutry, motorky atd. atd. Vsechny by to melo byt na poradny spalovak, sice nevim, co budou spalovat az dojde ropa resp. az zdrazi na tolik, ze to bude neunosne, ale to nevadi, poradne auto prece poradne smrdi a dela hluk, jinak to neni auto.

Mi.Chal
11. 2. 2019 • 22:06

To je objev roku, že baterie v mrazu jdou s výkonem dolů. Mě akorát překvapilo, že elektrické topení (prakticky 100% účinnost) má žrát tolik víc než klimatizace, čekal bych spíš opak. Tipy na předchlazení či předehřátí jsou zajímavé, ale myslím, že po vypnutí motoru i normální auto vychladne během pár minut. S klimatizací je to na sluníčku snad ještě rychlejší.

Fedor Friedman
Fedor Friedman
11. 2. 2019 • 20:53

Myslím, že ty zakapotované nádražácké ještěrky jsou samý problém. Prostě auta na baterky.

Mirau
11. 2. 2019 • 18:39

Na druhou stranu při tak nízkých teplotách auto se spalovacím motorem pravděpoodbně nenastartuje vůbec. Lidi na Sibiři běžně při těchto mrazech nechávají běžet motor přes noc.

null_finite
11. 2. 2019 • 17:19

To je sice blbý že se při -40°C dojezd zkrátí na polovinu, ale kolik aut se spalovacím motorem vůbec nenastartuje. Takže na jednu stranu je zkrácený dojezd nepříjemný, ale na druhou stranu lepší než žádný.

Shal
11. 2. 2019 • 17:02

Zajímavé, že Norové mluví o poklesu u Tesly o 25 procent když je silná zima.

MOJE JMÉNO
11. 2. 2019 • 16:11

Jojo. Elektromobil, to je budoucnost.... 😀😀😀😀😀

Jozef Kostelansky
Jozef Kostelansky
11. 2. 2019 • 16:06

Chytrý majiteľ elektromobilu si nechá auto vykúriť /vytopit/ ešte, keď je auto pripojené do zástrčky... 🙂 Samozrejme nie každý býva v rodinnom dome. Ale to už je len ďalšia výhoda vlastného domu...Súčasné batérie sú navyše prechodnou formou. Už teraz automobilky - vrátane Tesly - plánujú batérie na inom princípe - superkondenzátory. A tie sú prakticky imúnne voči zmenám vonkajšej teploty...

Určitě si přečtěte

Články odjinud