Nevím, proč by mi měla být naplánovaná nabíječka k prdu? Plány jsou jednak s rezervou, dále pokud EV stojí, tak je spotřeba nula nula nic. Pokud se tedy bavíme o stojící koloně (což je evidentně teď hlavní argument, viz D1 a 14h kolona), tak to fakt problém není. Pokud se bavíme o koloně, která jede krokem, tak to opět pro EV není problém.Jinak dávat extrémní příklady nedává vůbec smysl, protože tím lze odstavit jakékoli auto.Např. jak už jsem mnohokrát psal, nevím, proč bych jako vlastník EV měl v případě stojící dálnice vybíjet auto na nulu. Stejně tak nevím, proč bych tak činil s klasickým spalovákem. Navíc, pokud diesl vysajeme do sucha, tak doplnění phm neřeší vzduch v hadičkách. Jinými slovy, nastartovat ho bude velký problém, né li pro někoho nemožný a pak jedině servis. Je to extrém, který není běžný, ale stává se.To samé s autama s pohonem jen na jednu nápravu, ty jsou přeci také k ničemu, když se s nima pořádně nedá jezdit po horách. Auta s nízkým zdvihem jsou také k ničemu, protože můžu viset na lesní cestě.Diesely jsou k ničemu pokud natankuju v létě nebo na podzim a pak s autem vyrazím až někdy v zimě.V podobných extrémech, které nejsou běžné, ale stávají se, bych mohl pokračovat a postupně vyřadit všechny auta.Argumentovat extrémama je naprostý nesmysl. Stejně jako má každý různé potřeby, tak auto jsou různá pro různé potřeby. Podobně je to i s dalšími věcmi.Zdar Max