Zlý sen Boeingu: v softwaru letadel 737 Max byly nalezeny další dvě chyby

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 33

Názory k článku

avatar
13. 04. 2020 01:52

Boeing stále existuje?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 04. 2020 11:30

Tak nebylo by lepší to rovnou naházet do šrotu...?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 04. 2020 08:29

Myslím, že tento typ, až ho uvolní do provozu, bude mít nejlépe odladěný SW ze všech....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 04. 2020 00:29

No jo klasický SW vývoj 21.století. Ještě se nezačne ani psát, ale market entry už se nestíhá, jede se agilně, nevzniká dokumentace používají se pojmy jako mvp, descope atd. takže výsledek stojí za hovno už od samého začátku. Jo programátoři ze 70. let by zaplakali

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 04. 2020 00:27

Rada 737 uz ma sve za zenitem a je treba vymyslet uplne novy koncept letadel. Ne jen trp s kridly ale proste uplne novy typ do budoucna. Tato konstrukce je davno jiz zastarala a delaji se pouze dilci upravy.
Myslim, ze svet ma dost dobre vedce a inzenyry na to, aby vymysleli zcela novy typ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 04. 2020 23:23

Nepochybují, že takřka všechny modely mají ve svých systémech nějaké chyby, možná i stejného rázu. Max pouze doplatil na to, že díky takovým chybám 2x havaroval, je z toho neskutečné fiasko, tak je pod takovou mediální i profi kontrolou, že i o sebemenší blbosti, která by se jinde zatutlala, ví takřka celý svět. Tim neříkám, že ten model není od začátku průser. Je. :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 04. 2020 23:08

Njn, to je vždycky blbý, když ty chyby někdo najde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 04. 2020 19:25

Boeing a vlastně nejen on doplácí na to že na desítky let starý návrh letounu dělají pouze úpravy a nacpou na to co největší motory. Vzniklé problémy pak řeší softwarově takže potom při poruše počítačových systémů je na průser zaděláno. Chtělo by to někoho kdo má koule a začít od píky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 04. 2020 19:07

V současné době mají aerolinky na zemi dost letadel takže žádná další nepotřebují a pak je otázka jak moc budou chtít lidi cestovat. V současné situaci by bylo možná nejlevnější Maxe odepsat, protože pokud bude málo cestujících a moc letadel tak do Maxe stejně nikdo nesedne. On ho vlastně ani nikdo nekoupí, protože proč kupovat něco se špatnou reputací, když budou volná jiná letadla...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 04. 2020 15:28

Jo, pěkně se jim ta situace prodražuje. Nejdříve je uzemnili a přes rok nelítali a stále nelítají. Teď přišla krize, takže o letadla asi nebude takový zájem.
Docela by mně zajímalo, jak dopadnou s tou špatnou karmou MAXe, zda to PR dá a lidi to překousnou, nebo je to pošle do ještě většího průšvihu.
Zdar Max

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 04. 2020 14:32

Jen ať si to pěkně vyžerou, když to bouchali někde v indii na koleni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 04. 2020 13:49

I když to možná po dokončení všech těch oprav bude nejbezpečnější letadlo všech dob, tak mám dost pochybnosti, že o něj budou aerolinky ještě stát. Jednak tím lidi nebudou chtít létat (a racionální argumenty v takových případech moc nezabírají), jednak současná krize na nějakou dobu - a možná na hodně dlouhou - nejspíš všeobecně omezí chuť lidí k cestování.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 04. 2020 11:37

No, rozhodne majú čas, teraz sa stejne nikde nelieta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor