Známý astrofyzik se domnívá, že pátrání po mimozemském životě se ubírá nesprávným směrem. Jsme příliš posedlí inteligencí

12. 11. 2021 20:19 | Microsoft Windows 10 Firefox 94.0

jj, když mimozemšťani vidí tu naši inteligenci, tak raději s námi nechtějí mít nic společného a raději se nám vyhýbají a maskují se, aby jsme se náhodou je nepokusili nějak kontaktovat, protože dobře vědí, že by to nepřežili.
/Vymyslel já a žádný copyright neuplatňuji. /

Tojevono  |  12. 11. 2021 20:27  |  Microsoft Windows 10 Chrome 95.0.4638.69

Je záhada, kam se ty civilizace, co jsou o miliardy let před náma vytratily.Podle dobré vědět z Opavy, podmínky vhodné pro náš život byly ve vesmíry jíž před 8 mld lety a ten náš má asi 4 mld skluz.Taky mnohým civilizacím nemusel trvat vývoj tak dlouho jako na Zemi, protože zde bylo asi 5 vymírání.

radon2  |  12. 11. 2021 21:19  |  Linux Chrome 95.0.4638.74

Celé SETI je založené na předpokladu, že emzaci komunikují přes rádiové vlny. Možná každá civilizace komunikuje přes rádiové vlny. Prvních 100 let. Pak přijdou na způsob komunikace přes ...co já vím ...gravitační vlny a ejhle, na svých gravitačních receiverech naladí stovky kanálů a od té doby je nějaké rádiové vlny už nebudou zajímat.

dpcstb  |  12. 11. 2021 22:27  |  Microsoft Windows 7 Firefox 94.0

pan astrolog by mal vediet, ze je preskenovana iba mala cast oblohy, vo velmi kratkom casovom intervale a velmi obmedzenych frekvenciach. keby sme mali moznost skenovat vsetko, naraz, stale a mali by sme nieco velmi chytre co by dokazalo hladat patterny daleko za schopnostou cloveka, uz by sme ten inteligentny zivot 100% mali alebo by sme mohli povedat ze sme v nasej galaxii jedini technologicky vyspeli

localjoin  |  13. 11. 2021 11:37  |  Linux Firefox 94.0

Problém je naše extrémně omezené vnímání. Většina lidí si prostě mimozemšťany představí jako zelené mužíčky s velkýma očima. To je podle mě úplný nesmysl. Stačí se jen podívat, jak se vyvíjel život třeba v austrálii a v Evropě. A teď ten rozdíl aplikujte na jiné místo ve vesmíru... Život nemusí být ani na bázi uhlíku, vlastně ani neznáme všechny částice které jsou ve vesmíru. Co když ani není na částicové bázi? Co když planety ve slunečních soustavách jsou vlastně jen elektrony v atomech nějakého daleko většího vesmíru? O vesmíru nevíme zhola nic. Známe jen to co jsme schopni svými smysli nějak vnímat. Tedy tři dimenze, částice a působení síly.

13. 11. 2021 14:15 | FreeBSD Firefox 94.0

Ak život vzniká náhodne tak je veľmi nepravdepodobné že sa nám bude podobať. A to aj keby mal vzniknúť v podobných podmienkach. Keď má kocka 6 strán kolko krát za sebou padne to isté číslo? A teraz si predstavte že to teleso nemá 6 strán ale nekonečno veľa strán. O to naivnejší je predpoklad že stretneme humanoida, ktorý má dve ruky, dve nohy a jenu hlavu alebo že na prenos informácií používa elektromagnetické žiarenie. Už na našej planéte existujú 2 úplne odlišné typy života: rastliny a živočíchy. A to pritom majú spoločného predka. A takýchto úplne odlišných foriem života môžu byť miliardy. Ak niekedy objavíme život mimo našej planéty s najvačšou pravdepodobnosťou to bude niečo čo si dnes ani nedokážeme predstaviť, nemusí to byť vbôbec život na báze uhlíka, nebude to ani živočích ani rastlina bude to zas niečo úplne iné. Niečo čo možno žije v úplne inom časovom rámci.

moebius (novy)  |  13. 11. 2021 22:16  |  Android Chrome 95.0

Vědci vědí o vesmíru velmi málo a proto mimozemšťany hledají naprosto chybně. Mezi živými planetami se necestuje nějakými mezihvězdnými loděmi, ale tak, že se cizinec na té planetě narodí. Na Zemi se mimozemšťani rodí v lidských tělech. Jsou jich tu milióny, protože život na Zemi v lidském těle je velmi náročný, je to opravdu těžká zkouška a proto je vyhledávaná. A spousta lidských duší se rodí na jiných planetách v jiných tělech.

PatrikX6  |  14. 11. 2021 22:38  |  Microsoft Windows 10 Chrome 95.0.4638.69

Ono je to lákavé, když mimozemský život jinde existuje. Bohužel nebo bohudík spojit se s nimi je nemožné.

boxboxboxbox  |  28. 11. 2021 12:03  |  Microsoft Windows 10 Chrome 96.0.4664.45

Myslím, že sa preceňujú možnosti prekonania fyzikálnych zákonov, napríklad rýchlosti svetla a podceňuje dĺžka trvania podmienok života na planétach. Z týchto dôvodov je pravdepodobnosť stretnutia civilizácii na úrovni zázraku.

djaba  |  01. 12. 2021 21:11  |  Microsoft Windows 10 Chrome 95.0.4638.69

Nedávno jsem četl o gravitaci a vzletu rakety . Jednoduše řečeno - kdyby byla na Zemi gravitace např. dvojnásobná , žádná raketa by se na oběžnou dráhu nedostala . Protože by musela mít o hodně silnější motory a tedy i více paliva , jenže by se tím zvětšila hmotnost . Asi tak pro příklad - kdybych si na cestu z Anglie po teoretické sinici až do Číny vezl s sebou za osobním autem nádrž s palivem a kyslíkem , ani bych se nerozjel . Proč tak sáhodlouze , možní ítýci jsou na planetě s velkou gravitací a tak daleko , že se k nám prostě nikdy nevypraví . Ostatně i radiový signál na takovou dálku zanikne ve vesmírném šumu .

Megatest bezdrátových sluchátek