Na tvém "kvalifikovaném" názoru nezáleží, protože pokud se do toho pustí soukromý, tedy nedotovaný, subjekt, bude hodně počítat investice do vývoje, výroby, certifikací a přirozeně i dlouhodobého servisu. Než vůbec poprvé vzlétne prototyp, uplyne minimálně 10 intenzivního vývoje a další roky zaberou testovací lety a certifikace. Teprve poté se začíná stavět "sériový stroj". Stroj kategorie An-225 Mrija na trhu chybí a zákazníka by si našel. Přirozeně nejde o stroje pro řešení globální logistiky armád (C-5 Galaxy, C-17 Globemaster III), ale svoje místo i zákazníky měl. Někdy nelze jinak, než postavit "jednoúčelový" stroj. Tak či onak, pořád jde o realizovatelný projekt, který se na rozdíl o utopistických projektů nestaví na usměvavém multikulturním vyváženém mančaftu, žvástů o nulových emisích, 3D čímkoliv, ovladači počasí ... s cílem najít několik blbců, kteří do toho vloží drobné (několik desítek milionů) a do roka po nich neštěkne pes viz nedávný článek o "odbornících" z Venus Aerospace, kteří budou uhlíkově neutrálně létat z LAX do HND za hodinu. Další studie proveditelnosti, v lepším případě, při které se zjistí, že za 20 let a 100 miliard investic, potom by to teoreticky mohlo jít, kdyby někdo vyvinul materiály a především motor. Reálně nikdo nečeká skutečný stroj, ale investicemi se snaží získat potencionální know-how, které z toho může vzejít a o to v tom jde. Přirozeně se najdou i blbci, kteří tomu věří v plném rozsahu, ale těch zase tolik není.