Logo magazínu

Bláznivá motorka má motor z vrtulníku a prázdná kola. Kupodivu ale skutečně jezdí

 

3/11
Prohlédnout znovu

Bláznivá motorka má motor z vrtulníku a prázdná kola. Kupodivu ale skutečně jezdí

TMC Dumont je motocykl, který zaujme jak designem, tak výkonem a technickým řešením. Jedná se o funkční prototyp navržený bývalým pilotem formule 1 Tarso Marquezem. Zdroj: <a href="https://www.youtube.com/channel/UCV_trtC1cEE4WYmv4TIsERA">Tarso Marques</a>TMC Dumont je motocykl, který zaujme jak designem, tak výkonem a technickým řešením. Jedná se o funkční prototyp navržený bývalým pilotem formule 1 Tarso Marquezem. Zdroj: <a href="https://www.youtube.com/channel/UCV_trtC1cEE4WYmv4TIsERA">Tarso Marques</a>
TMC Dumont je motocykl, který zaujme jak designem, tak výkonem a technickým řešením. Jedná se o funkční prototyp navržený bývalým pilotem formule 1 Tarso Marquezem. |Zdroj: Tarso Marques
Motocykl má kola s průměrem 36" bez středové části. Nosnou konstrukci tvoří věnec, po kterém se pohybuje ráfek s nízkoprofilovým pláštěm. Zdroj: <a href="https://www.youtube.com/channel/UCV_trtC1cEE4WYmv4TIsERA">Tarso Marques</a>Motocykl má kola s průměrem 36" bez středové části. Nosnou konstrukci tvoří věnec, po kterém se pohybuje ráfek s nízkoprofilovým pláštěm. Zdroj: <a href="https://www.youtube.com/channel/UCV_trtC1cEE4WYmv4TIsERA">Tarso Marques</a>
Motocykl má kola s průměrem 36" bez středové části. Nosnou konstrukci tvoří věnec, po kterém se pohybuje ráfek s nízkoprofilovým pláštěm. |Zdroj: Tarso Marques
Z hlediska tuhosti či jízdních vlastností to nebude žádná sláva, ale z vizuálního hlediska je řešení kol dechberoucí. Zdroj: <a href="https://www.youtube.com/channel/UCV_trtC1cEE4WYmv4TIsERA">Tarso Marques</a>Z hlediska tuhosti či jízdních vlastností to nebude žádná sláva, ale z vizuálního hlediska je řešení kol dechberoucí. Zdroj: <a href="https://www.youtube.com/channel/UCV_trtC1cEE4WYmv4TIsERA">Tarso Marques</a>
Z hlediska tuhosti či jízdních vlastností to nebude žádná sláva, ale z vizuálního hlediska je řešení kol dechberoucí. |Zdroj: Tarso Marques
Neméně pozoruhodná je i pohonná jednotka. Jedná se o šestiválcový motor Rolls-Royce používaný v helikoptérách. Má výkon 300 koní a velmi hlasitý zvukový projev.  Zdroj: <a href="https://www.youtube.com/channel/UCV_trtC1cEE4WYmv4TIsERA">Tarso Marques</a>Neméně pozoruhodná je i pohonná jednotka. Jedná se o šestiválcový motor Rolls-Royce používaný v helikoptérách. Má výkon 300 koní a velmi hlasitý zvukový projev.  Zdroj: <a href="https://www.youtube.com/channel/UCV_trtC1cEE4WYmv4TIsERA">Tarso Marques</a>
Neméně pozoruhodná je i pohonná jednotka. Jedná se o šestiválcový motor Rolls-Royce používaný v helikoptérách. Má výkon 300 koní a velmi hlasitý zvukový projev.  |Zdroj: Tarso Marques
Svezení je bezpečné pouze pro jezdce s dostatečně útlým pozadím, protože obruč zadní pneumatiky je až nebezpečně blízko sedla. Zdroj: <a href="https://www.youtube.com/channel/UCV_trtC1cEE4WYmv4TIsERA">Tarso Marques</a>Svezení je bezpečné pouze pro jezdce s dostatečně útlým pozadím, protože obruč zadní pneumatiky je až nebezpečně blízko sedla. Zdroj: <a href="https://www.youtube.com/channel/UCV_trtC1cEE4WYmv4TIsERA">Tarso Marques</a>
Svezení je bezpečné pouze pro jezdce s dostatečně útlým pozadím, protože obruč zadní pneumatiky je až nebezpečně blízko sedla. |Zdroj: Tarso Marques
Koncept byl předveden už v loňském roce, nyní sklízí opakované úspěchy na různých výstavách. Zdroj: <a href="https://www.youtube.com/channel/UCV_trtC1cEE4WYmv4TIsERA">Tarso Marques</a>Koncept byl předveden už v loňském roce, nyní sklízí opakované úspěchy na různých výstavách. Zdroj: <a href="https://www.youtube.com/channel/UCV_trtC1cEE4WYmv4TIsERA">Tarso Marques</a>
Koncept byl předveden už v loňském roce, nyní sklízí opakované úspěchy na různých výstavách. |Zdroj: Tarso Marques
Obdivuhodné na této technické kreaci je zejména to, že je opravdu funkční. Povolení k použití v běžném provozu ale nemá, proto se s ním oficiálně může vyjet jen na uzavřených komunikacích.  Zdroj: <a href="https://www.youtube.com/channel/UCV_trtC1cEE4WYmv4TIsERA">Tarso Marques</a>Obdivuhodné na této technické kreaci je zejména to, že je opravdu funkční. Povolení k použití v běžném provozu ale nemá, proto se s ním oficiálně může vyjet jen na uzavřených komunikacích.  Zdroj: <a href="https://www.youtube.com/channel/UCV_trtC1cEE4WYmv4TIsERA">Tarso Marques</a>
Obdivuhodné na této technické kreaci je zejména to, že je opravdu funkční. Povolení k použití v běžném provozu ale nemá, proto se s ním oficiálně může vyjet jen na uzavřených komunikacích.  |Zdroj: Tarso Marques
Takto probíhala stavba, na stole leží jen základní torzo podvozku  Zdroj: <a href="https://www.youtube.com/channel/UCwt8R-J8QIZ0Ak1Pjmf1q8Q">Motonline</a>Takto probíhala stavba, na stole leží jen základní torzo podvozku  Zdroj: <a href="https://www.youtube.com/channel/UCwt8R-J8QIZ0Ak1Pjmf1q8Q">Motonline</a>
Takto probíhala stavba, na stole leží jen základní torzo podvozku  |Zdroj: Motonline
Motor připravený k instalaci  Zdroj: <a href="https://www.youtube.com/channel/UCwt8R-J8QIZ0Ak1Pjmf1q8Q">Motonline</a>Motor připravený k instalaci  Zdroj: <a href="https://www.youtube.com/channel/UCwt8R-J8QIZ0Ak1Pjmf1q8Q">Motonline</a>
Motor připravený k instalaci  |Zdroj: Motonline
Hotové dílo na ulici Zdroj: <a href="https://www.youtube.com/channel/UCV_trtC1cEE4WYmv4TIsERA">Tarso Marques</a>Hotové dílo na ulici Zdroj: <a href="https://www.youtube.com/channel/UCV_trtC1cEE4WYmv4TIsERA">Tarso Marques</a>
Hotové dílo na ulici |Zdroj: Tarso Marques
Unikátní motocykl na focení ve studiu Zdroj: <a href="https://www.youtube.com/channel/UCV_trtC1cEE4WYmv4TIsERA">Tarso Marques</a>Unikátní motocykl na focení ve studiu Zdroj: <a href="https://www.youtube.com/channel/UCV_trtC1cEE4WYmv4TIsERA">Tarso Marques</a>
Unikátní motocykl na focení ve studiu |Zdroj: Tarso Marques

Bláznivá motorka má motor z vrtulníku a prázdná kola. Kupodivu ale skutečně jezdí

Zmenšit