Katastrofy

Téma Katastrofy na Živě.cz průběžně sledujeme. Zde jsou všechny redakční články, které se tématu věnují.

Jak vyhubit veškerý život na Zemi: vědci zkoumali tři možné scénáře

** Nejodolnějšími organismy na Zemi jsou želvušky ** K úplnému vyhubení života na Zemi je potřeba skutečně velké události ** Vědci se podívali na tři scénáře: výbuch supernovy, gama záblesk nebo dopad asteroidu

27.  7.  2017 | Petr Kubala | 21

Vzducholoď Hindenburg shořela před 80 lety. Podívejte se, jak vypadala technologická chlouba Německa

6.  5.  2017 | David Polesný,  | 5

ČT se připravila na katastrofy, zburcuje internet

V rámci modernizace zpravodajství představila Česká televize krizovou mapu. Uvidíte ji ale pouze v případech, kdy skutečně nastane nějaká krize – třeba náhlá jarní povodeň.

3.  3.  2012 | Matěj Čičák | 28

Kde hledat na Internetu katastrofy

Dnes vám představíme desítku zajímavých webů, které mají jedno společné – na všech najdete informace o katastrofách.

27.  9.  2000 | Karel Kilián | 1

Stále menší rozbušky pro stále větší katastrofy

Průšvih s cenou pamětí a pár poškozených továren na Taiwanu téměř vyvolá kolaps obřího průmyslového oboru.

8.  10.  1999 | Jiří Hlavenka | 2