Marketing

Na Živě.cz se tématu Marketing věnujeme průběžně. Přečtěte si tyto články a budete vědět všechno důležité.

Sledujte Živě.cz na Facebooku
Uber: v Česku už pro nás jezdí 2 tisíce řidičů a téměř 200 tisíc pravidelných zákazníků

Uber: v Česku už pro nás jezdí 2 tisíce řidičů a téměř 200 tisíc pravidelných zákazníků

** Uber zveřejnil aktuální statistiky pro Českou republiku ** I po třech letech stále velmi rychle roste a počet řidičů už překonal 2 tisíce ** Uber u nás spouští i novou marketingovou kampaň

7.  9.  2017 | Karel Javůrek | 65

Autisté jsou odolnější vůči marketingovým trikům

Autisté jsou odolnější vůči marketingovým trikům

12.  7.  2017 | Jiří Černý | 3

WebTop100 – konference o fungujícím digitálním marketingu

WebTop100 – konference o fungujícím digitálním marketingu

(Inzerce) Aktuální trendy, inspirace z oblasti digitálního marketingu a redesignu webu. Přednášky, diskuzní panely, workshopy, případové studie, duely – to bude letošní WebTop100.

16.  10.  2014 | Inzerce

Jaké nástroje digitálního marketingu opravdu fungují?

Jaké nástroje digitálního marketingu opravdu fungují?

Odpověď na tuto a spoustu dalších otázek z oblasti digitálního marketingu vám zodpoví 12. ročník konference WebTop100.

25.  10.  2013 | Inzerce

Vidím nejlepší hlavy své generace zničené marketingem

Vidím nejlepší hlavy své generace zničené marketingem

Poslední taghovor je první opravdový rozhovor. Michal Kašpárek je publicista, který je spojený s Brnem: provozuje web PoznejBrno.cz a zakládal satirický projekt Žít Brno.

23.  8.  2013 | Jan Boček | 56

Michal Stachník: Cloud od Microsoftu je jen marketing

Michal Stachník: Cloud od Microsoftu je jen marketing

Hostem Connected je šéf české a slovenské pobočky VMware Michal Stachník. Firma je podle něho v ideální kondici, vytváří softwarově definovaná datová centra a Microsoftu se nebojí.

10.  12.  2012 | Jan Sedlák | 10

Bizarní marketing a jiné podivnosti ve světě počítačů

Bizarní marketing a jiné podivnosti ve světě počítačů

Vytetovat si doménu na záda, nebo rovnou na čelo? Vyměnit svou ledvinu za iPad? Ukázat prsa kvůli pozvánce na Google+? Všechno je dnes možné...

14.  12.  2011 | Matěj Čičák | 22

Microsoft objevil marketing čísel: Jsme větší a úspěšnější

Microsoft objevil marketing čísel: Jsme větší a úspěšnější

Není dne aby surfaře na webu nezastihla alespoň jedna nová zpráva o tom, kolik iPadů se zase prodalo. V Microsoftu si řekli „dobrá!“ a pochlubili se také. Servítky si vážně nebrali.

29.  6.  2010 | Jakub Čížek | 224

Nová kniha: Internetový marketing

Nová kniha: Internetový marketing

23.  2.  2010 | knihy Computer Press

Blíží se Google Online Marketing Challenge

Blíží se Google Online Marketing Challenge

Změřte síly s týmy z celého světa a získejte neocenitelnou zkušenost s navrhováním marketingové kampaně. Zeptali jsme se na detaily Petra Sadílka z českého Googlu.

15.  1.  2009 | Jan Wagner

Cloud computing: slibná budoucnost nebo marketing?

Cloud computing: slibná budoucnost nebo marketing?

Svět pomalu objevuje nový termín cloud computing. Přinese jednou skvělou budoucnost, nebo je to jen čirá bublina, která dříve či později splaskne jako každý jiný buzzword?

13.  11.  2008 | Jakub Čížek | 63

Ke stažení: efektivnější marketing pomocí SprinxCRM

Ke stažení: efektivnější marketing pomocí SprinxCRM

SprinxCRM je vyspělý obchodní systém pro firmy střední velikosti, který slouží nejen k řízení vztahů se zákazníky, ale také k řízení obchodní činnosti firmy.

5.  10.  2008 | Josef Kraus

Marketing nepřítelem webových serverů

Marketing nepřítelem webových serverů

19.  11.  2003 | Otakar Schön | 9

Spam prý nijak neničí e-mailový marketing

Spam prý nijak neničí e-mailový marketing

Click-through rate u e-mailového marketingu údajně vzrůstá, zákazníci dovedou rozpoznávat mezi spamem a „legitimně“ zaslanou obchodní nabídkou. Těžko uvěřit.

25.  8.  2003 | Jiří Hlavenka | 48

Online hudba: 40 milionů dolarů na marketing - vyletí komínem?

Online hudba: 40 milionů dolarů na marketing - vyletí komínem?

Renomovaný elektronický obchodní dům Buy.com se rozhodl vstoupit na pole prodeje hudby. Nová služba má být přímým konkurentem úspěšného projektu iTunes, ale i přes obrovský rozpočet na marketing vyvolává mnoho otázek.

16.  7.  2003 | Otakar Schön | 2

Co si firmy myslí o marketingových kampaních on-line? II. díl

Co si firmy myslí o marketingových kampaních on-line? II. díl

Navazujeme na předchozí článek „Plánují firmy marketingové kampaně on-line?“, kdy jsme se zabývali celkovým zájmem firem o on-line marketingové kampaně. Nyní se budeme věnovat podrobněji názorům firemních respondentů, které objasní některé z předchozích výsledků.

4.  4.  2003 | tisková zpráva

Plánují firmy marketingové kampaně on-line? I. díl

Plánují firmy marketingové kampaně on-line? I. díl

Článek se zabývá otázkou, zda a jaké typy firem plánují realizovat marketingové kampaně na internetu. Uvedené informace pochází z výzkumu, který realizovala agentura Digimark v prosinci 2002.

28.  3.  2003 | tisková zpráva

E-mailový marketing: ztrácí význam kvůli spamu

E-mailový marketing: ztrácí význam kvůli spamu

Spam je největší položkou v mailboxech a uživatelé naříkají nad „přesyceností“ poštovními zprávami.

8.  7.  2002 | Jiří Hlavenka | 40

nForce - marketing nebo testy?

nForce - marketing nebo testy?

Jak jsme referovali již dříve, třešničkou na letošním veletrhu Computex byla bezesporu čipová sada nVidia nForce (alias Crush). Nejenom, že zde byla prezentována její vskutku revoluční koncepce (GF2 MX + Twin Bank + Dynamic Adaptive Speculative Pre-processor + HyperTransport + HW Dolby AC-3), dokonce zde byla i "osobně" přítomna v podobě několika předprodukčních desek od firem Abit, Asus, Gigabyte a MSI. Jediné co chybělo byly benchmarky... nebo snad nějaké...?

15.  6.  2001 | PC Tuning | 20

Jednička v internetové reklamě a marketingu je ve ztrátě

Jednička v internetové reklamě a marketingu je ve ztrátě

Pokles tržeb reklamního trhu postihl i firmu DoubleClick, která doposud dokázala proplouvat úskalími e-businessu bez problémů.

4.  5.  2001 | Jiří Hlavenka

Žádné obavy z nedostatku peněz do marketingu na Internetu

Žádné obavy z nedostatku peněz do marketingu na Internetu

Současné zpomalení růstu je prý přechodné a za pět let se prý můžeme těšit na koláč ve výši 64 mld. dolarů.

21.  2.  2001 | Jiří Hlavenka

Systém Marketing Manager: Investice do vašich obchodníků

Systém Marketing Manager: Investice do vašich obchodníků

Každý nemůže být nejlepší, ale každý se může mít lépe. Pro firemní marketing a obchod k tomu může výrazně pomoci vhodný marketingový systém. Přiblížíme vám systém určený zejména pro kvalitní vedení obchodních aktivit a operativní marketing.

1.  1.  2001 | časopis Connect!

E-mailový marketing na vzestupu

E-mailový marketing na vzestupu

Doubleclick koupil NetCreations a má teď ve sbírce 22 miliónů mailových adres.

15.  11.  2000 | Jiří Hlavenka | 1

E-mailový marketing se má stát velkým „kanibalem“

E-mailový marketing se má stát velkým „kanibalem“

Poštovní direct-mail utrpí vážnou újmu od svého e-mailového konkurenta.

23.  5.  2000 | Jiří Hlavenka | 9