Marketing

Na Živě.cz se tématu Marketing věnujeme průběžně. Přečtěte si tyto články a budete vědět všechno důležité.

Sledujte Živě.cz na Facebooku
Online hudba: 40 milionů dolarů na marketing - vyletí komínem?

Online hudba: 40 milionů dolarů na marketing - vyletí komínem?

Renomovaný elektronický obchodní dům Buy.com se rozhodl vstoupit na pole prodeje hudby. Nová služba má být přímým konkurentem úspěšného projektu iTunes, ale i přes obrovský rozpočet na marketing vyvolává mnoho otázek.

16.  7.  2003 | Otakar Schön | 2

Co si firmy myslí o marketingových kampaních on-line? II. díl

Co si firmy myslí o marketingových kampaních on-line? II. díl

Navazujeme na předchozí článek „Plánují firmy marketingové kampaně on-line?“, kdy jsme se zabývali celkovým zájmem firem o on-line marketingové kampaně. Nyní se budeme věnovat podrobněji názorům firemních respondentů, které objasní některé z předchozích výsledků.

4.  4.  2003 | tisková zpráva

Plánují firmy marketingové kampaně on-line? I. díl

Plánují firmy marketingové kampaně on-line? I. díl

Článek se zabývá otázkou, zda a jaké typy firem plánují realizovat marketingové kampaně na internetu. Uvedené informace pochází z výzkumu, který realizovala agentura Digimark v prosinci 2002.

28.  3.  2003 | tisková zpráva

E-mailový marketing: ztrácí význam kvůli spamu

E-mailový marketing: ztrácí význam kvůli spamu

Spam je největší položkou v mailboxech a uživatelé naříkají nad „přesyceností“ poštovními zprávami.

8.  7.  2002 | Jiří Hlavenka | 40

nForce - marketing nebo testy?

nForce - marketing nebo testy?

Jak jsme referovali již dříve, třešničkou na letošním veletrhu Computex byla bezesporu čipová sada nVidia nForce (alias Crush). Nejenom, že zde byla prezentována její vskutku revoluční koncepce (GF2 MX + Twin Bank + Dynamic Adaptive Speculative Pre-processor + HyperTransport + HW Dolby AC-3), dokonce zde byla i "osobně" přítomna v podobě několika předprodukčních desek od firem Abit, Asus, Gigabyte a MSI. Jediné co chybělo byly benchmarky... nebo snad nějaké...?

15.  6.  2001 | PC Tuning | 20

Jednička v internetové reklamě a marketingu je ve ztrátě

Jednička v internetové reklamě a marketingu je ve ztrátě

Pokles tržeb reklamního trhu postihl i firmu DoubleClick, která doposud dokázala proplouvat úskalími e-businessu bez problémů.

4.  5.  2001 | Jiří Hlavenka

Žádné obavy z nedostatku peněz do marketingu na Internetu

Žádné obavy z nedostatku peněz do marketingu na Internetu

Současné zpomalení růstu je prý přechodné a za pět let se prý můžeme těšit na koláč ve výši 64 mld. dolarů.

21.  2.  2001 | Jiří Hlavenka

Systém Marketing Manager: Investice do vašich obchodníků

Systém Marketing Manager: Investice do vašich obchodníků

Každý nemůže být nejlepší, ale každý se může mít lépe. Pro firemní marketing a obchod k tomu může výrazně pomoci vhodný marketingový systém. Přiblížíme vám systém určený zejména pro kvalitní vedení obchodních aktivit a operativní marketing.

1.  1.  2001 | časopis Connect!

E-mailový marketing na vzestupu

E-mailový marketing na vzestupu

Doubleclick koupil NetCreations a má teď ve sbírce 22 miliónů mailových adres.

15.  11.  2000 | Jiří Hlavenka | 1

E-mailový marketing se má stát velkým „kanibalem“

E-mailový marketing se má stát velkým „kanibalem“

Poštovní direct-mail utrpí vážnou újmu od svého e-mailového konkurenta.

23.  5.  2000 | Jiří Hlavenka | 9

Meteory místo Iridia: marketingové selhání

Meteory místo Iridia: marketingové selhání

Technologie za to nemůže, problémem je špatný plán v špatném čase na špatném místě.

3.  4.  2000 | Jiří Hlavenka | 2

Jak na vhodný marketingový informační systém

Jak na vhodný marketingový informační systém

Konkurenční výhodu podniku na trhu dokáže vytvořit i vhodný marketingový informační systém. Jeden takový nasadili i v První brněnské strojírně Velká Bíteš a průvodce nám dělal Petr Janoušek, marketingový specialista.

29.  12.  1999 | časopis Connect!

Pentium III je zrozený jako marketingová vábnička

Pentium III je zrozený jako marketingová vábnička

Popáté dobře prodané jméno - to je Pentium III.

21.  1.  1999 | Jiří Hlavenka

Pokračování masivního marketingu mohlo Zipu prospět

Krátkozraká cenová politika Iomegy nepřiláká další uživatele Zipu.

28.  1.  1998 | Jiří Hlavenka

Pouze "marketingová Java" Corelu?

Pouze "marketingová Java" Corelu?

Kanadská společnost Corel byla první, která přišla s relativně funkční aplikací v Javě – CorelDRAW...

10.  11.  1997 | Petr Běhávka

Rhapsody s podobným marketingem jako Windows 95?

Rhapsody s podobným marketingem jako Windows 95?

Kolotoč "strategických" prohlášení a kvalitní marketing budou asi jediné společné rysy nového...

26.  9.  1997 | Petr Běhávka