Na Živě.cz se tématu Marketing věnujeme průběžně. Přečtěte si tyto články a budete vědět všechno důležité.
12. 12. 2017| Karel Javůrek |3MarketingBoring CompanyElon Musk
** EU nutí weby, aby zobrazovaly otravné sušenkové proužky ** Doba přitom už poněkud pokročila ** Současná analytika zvládne divy, aniž by to nebohý surfař vůbec tušil
21. 11. 2017| Jakub Čížek |40Únik datEvropská unieByznysBezpečnost
** Uber zveřejnil aktuální statistiky pro Českou republiku ** I po třech letech stále velmi rychle roste a počet řidičů už překonal 2 tisíce ** Uber u nás spouští i novou marketingovou kampaň
7. 9. 2017| Karel Javůrek |65Sdílená ekonomikaUberStatistiky
31. 7. 2017| David Polesný |40Česká poštaMarketingYouTube
12. 7. 2017| Jiří Černý |3Autismus
30. 1. 2017| Karel Javůrek |3Únik datHackingBezpečnost
31. 1. 2015| Karel Javůrek |34
(Inzerce) Aktuální trendy, inspirace z oblasti digitálního marketingu a redesignu webu. Přednášky, diskuzní panely, workshopy, případové studie, duely – to bude letošní WebTop100.
16. 10. 2014| Inzerce
Odpověď na tuto a spoustu dalších otázek z oblasti digitálního marketingu vám zodpoví 12. ročník konference WebTop100.
25. 10. 2013| Inzerce
4. 10. 2013| e15.cz |2
Poslední taghovor je první opravdový rozhovor. Michal Kašpárek je publicista, který je spojený s Brnem: provozuje web PoznejBrno.cz a zakládal satirický projekt Žít Brno.
23. 8. 2013| Jan Boček |56
Hostem Connected je šéf české a slovenské pobočky VMware Michal Stachník. Firma je podle něho v ideální kondici, vytváří softwarově definovaná datová centra a Microsoftu se nebojí.
10. 12. 2012| Jan Sedlák |10
27. 11. 2012| David Polesný
12. 10. 2012| Michal Maliarov |71
Vytetovat si doménu na záda, nebo rovnou na čelo? Vyměnit svou ledvinu za iPad? Ukázat prsa kvůli pozvánce na Google+? Všechno je dnes možné...
14. 12. 2011| Matěj Čičák |22
18. 8. 2011| Jan Sedlák |42
12. 1. 2011| David Polesný |7
Není dne aby surfaře na webu nezastihla alespoň jedna nová zpráva o tom, kolik iPadů se zase prodalo. V Microsoftu si řekli „dobrá!“ a pochlubili se také. Servítky si vážně nebrali.
29. 6. 2010| Jakub Čížek |224
26. 4. 2010| Jan Sedlák |17
23. 2. 2010| knihy Computer Press
12. 8. 2009| David Polesný |29
10. 6. 2009| Karel Javůrek |6
Změřte síly s týmy z celého světa a získejte neocenitelnou zkušenost s navrhováním marketingové kampaně. Zeptali jsme se na detaily Petra Sadílka z českého Googlu.
15. 1. 2009| Jan Wagner
Svět pomalu objevuje nový termín cloud computing. Přinese jednou skvělou budoucnost, nebo je to jen čirá bublina, která dříve či později splaskne jako každý jiný buzzword?
13. 11. 2008| Jakub Čížek |63
SprinxCRM je vyspělý obchodní systém pro firmy střední velikosti, který slouží nejen k řízení vztahů se zákazníky, ale také k řízení obchodní činnosti firmy.
5. 10. 2008| Josef Kraus
10. 2. 2007| Pavel Zahradník |7
19. 11. 2003| Otakar Schön |9
Click-through rate u e-mailového marketingu údajně vzrůstá, zákazníci dovedou rozpoznávat mezi spamem a „legitimně“ zaslanou obchodní nabídkou. Těžko uvěřit.
25. 8. 2003| Jiří Hlavenka |48
Renomovaný elektronický obchodní dům Buy.com se rozhodl vstoupit na pole prodeje hudby. Nová služba má být přímým konkurentem úspěšného projektu iTunes, ale i přes obrovský rozpočet na marketing vyvolává mnoho otázek.
16. 7. 2003| Otakar Schön |2
Navazujeme na předchozí článek „Plánují firmy marketingové kampaně on-line?“, kdy jsme se zabývali celkovým zájmem firem o on-line marketingové kampaně. Nyní se budeme věnovat podrobněji názorům firemních respondentů, které objasní některé z předchozích výsledků.
4. 4. 2003| tisková zpráva
Článek se zabývá otázkou, zda a jaké typy firem plánují realizovat marketingové kampaně na internetu. Uvedené informace pochází z výzkumu, který realizovala agentura Digimark v prosinci 2002.
28. 3. 2003| tisková zpráva
Spam je největší položkou v mailboxech a uživatelé naříkají nad „přesyceností“ poštovními zprávami.
8. 7. 2002| Jiří Hlavenka |40
Jak jsme referovali již dříve, třešničkou na letošním veletrhu Computex byla bezesporu čipová sada nVidia nForce (alias Crush). Nejenom, že zde byla prezentována její vskutku revoluční koncepce (GF2 MX + Twin Bank + Dynamic Adaptive Speculative Pre-processor + HyperTransport + HW Dolby AC-3), dokonce zde byla i "osobně" přítomna v podobě několika předprodukčních desek od firem Abit, Asus, Gigabyte a MSI. Jediné co chybělo byly benchmarky... nebo snad nějaké...?
15. 6. 2001| PC Tuning |20
Pokles tržeb reklamního trhu postihl i firmu DoubleClick, která doposud dokázala proplouvat úskalími e-businessu bez problémů.
4. 5. 2001| Jiří Hlavenka
Současné zpomalení růstu je prý přechodné a za pět let se prý můžeme těšit na koláč ve výši 64 mld. dolarů.
21. 2. 2001| Jiří Hlavenka
Jak používat VR k práci
Megatest 18 levných monitorů
Test lokátorů s Bluetooth
Průvodce nákupem RAM
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.