Rakovina

Přečtěte si zajímavé redakční články, které se věnují tématu Rakovina.

Sledujte Živě.cz na Facebooku
Žralok lidožravý nám poskytl recept na dlouhověkost | Zdroj:  <a href="https://commons.wikimedia.org/wiki/File:White_shark.jpg" >English: Pterantula (Terry Goss) at en.wikipedia</a>, <a href="http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0//deed.cs">CC-BY-SA-3.0</a>

Žralok lidožravý nám poskytl recept na dlouhověkost

** Vědci přečetli kompletní genom slavného „velkého bílého“ žraloka ** Odhalili recepty, jimiž evoluce zajistila tomuto tvorovi nezranitelnost či odolnost k nádorům ** Obávaný zabiják se proměnil v knihu, v které vědci hledají návod na prodloužení lidského života

5.  3.  2019 | Jaroslav Petr | 8

Týden Živě: Nový Winamp, DuckDuckGo a aféra s houskou

** Paul Allen podlehl rakovině ** Winamp se konečně dočká nové verze ** Apple řeší problém s pečivem

21.  10.  2018 | David Polesný,  | 16

Mozek dokáže podporovat imunitní systém v boji proti nádorovým buňkám

** Když prožíváme příjemné pocity, tlumí náš mozek vybrané buňky kostní dřeně ** Napomáhá tak udržet imunitní obranu proti nádorům v plné pohotovosti. ** Budeme v dohledné době léčit rakovinu stimulací vybraných mozkových center?

31.  7.  2018 | Jaroslav Petr | 10